תווי חניה, בעידן של חניה באפליקציות, הן לכאורה עולם הולך ונעלם. אך למעשה, יש תג חניה שלא יוחלף בזמן הקרוב או הרחוק, באפליקציה של חניה. אנו מדובר על תג נכים. כלומר, אותו תג שמגדיר את הרכב כרכב נכה. תו נכה שמאפשר להחנות את הרכב, כחוק, בחנית נכים. והפעם, נבקש לספר לכם כל מה שחשוב לדעת על תוקפו של תג החניה. ולפני שנמשיך, כמה מילים על בירוקרטיה. כידוע לכם, הנפקת תג נכה לא קוראת מהיום למחר. זהו תהליך מסורבל, עם בירוקרטיה, טפסים, אישורים ממשרד הבריאות, משרד הביטחון, ביטוח לאומי או גורמים נוספים. אז לפני שנספר לכם על התוקף של התג, שימו לב: ביכולתכם לפנות לחברת אופקים שיחסכו לכם זמן, עצבים, בירוקרטיה וטרחה. צוות החברה מסייע להוציא תג נכה, פשוט, מהר ובלי סיבוכים מיותרים. 

כל מה שרציתם לדעת על תוקף תו נכה

תג נכה יכול להיות מוגדר כתו זמני או תו לצמיתות. אם אושר לכם בעבר תג חניה לנכה לצמיתות, עדיין היה צריך להגיע לאחר כמה שנים למשרד הרישוי כדי לקבל תג חדש, עם תאריך תוקף חדש. לעניין זה יש בשורות – העניין הזה טופל בהצלחה וכבר לא צריך לחדש תג שכזה. אך בל נשכח כי חלק גדול מתגי החניה המיועדים לנכים אינם קבועים אלא זמניים. 

משרד הרישוי, בכפוף להחלטה של וועדה עם רופא, צריך להתרשם ממצבו הרפואי, סוג הנכות, אחוזי הנכות או כל מגבלה רפואית אחרת שעשויה להצדיק קבלת תג נכה. במידה והמצב הרפואי עשוי להשתנות, משרד הרישוי עשוי לתת תו נכה זמני שיהיה תקף לשנה. באם רואה הפקיד הקובע לנכון, הוא יוכל להגדיר את התג לתקופה ארוכה יותר, למשל לשנתיים או אפילו לשלוש. לאחר אותה התקופה, יש להגיש בקשה לחידוש. הבקשה תיבחן על פי מצבו הרפואי ויכולת הניידות של הנכה לזמן הגשת הבקשה. 

תוקף תג החניה שלכם פג או שמעולם לא היה לכם תג נכה? זכותכם לפנות אל אופקים מימוש זכויות. קבלו תג חדש או מחודש, בלי בירוקרטיה והרבה יותר מהר.

כתיבת תגובה