תג נכה לתושבי רמת גן ממלא תפקיד חשוב בהבטחת נגישות, איכות חיים ונוחות לנכים תושבי רמת גן. אם אתם סובלים ממוגבלות גופנית, נכות או מחלה קשה ואתם מתגוררים ברמת גן, כדאי לדעת על הזכויות המוענקות לכם אם יאושר לכם תג חניה.

אלה הזכויות למי שקיבל תג נכה לתושבי רמת גן

לאחר שתצלחו את הדרך ותקבלו את התג, תיהנו מכל זאת: 

  • על סמך תגי חניה לנכים, תוכלו להעמיד את רכבם במקומות ייעודיים השמורים לנכים ומסומנים בצבע ובשילוט מתאים. על פי רוב, אלה המקומות הטובים ביותר מבחינת נגישות, ליד בתי תרבות, בתי ספר, מוסדות רפואה, מקומות עבודה, מרכזי מסחר וקניונים ועוד. 
  • תגי חניה לנכים מתירים חניה באזורים שבהם לרוב אין להעמיד רכב. זה מאפשר לאנשים עם מוגבלויות לחנות קרוב יותר ליעדם, מבלי להזדקק להליכה מאומצת. אפילו אם אין חניית נכים קרובה, כמעט תמיד יהיה לכם קל למצוא פתרון חניה נוח. 
  • הטבה כלכלית, שכן על סמך התג ניתן ליהנות מהטבה כלכלית בלתי מבוטלת, בנושא של אגרת הרישוי. זו לא הסיבה העיקרית להנפקת תג, אך זה בהחלט נקודה חיובית שמסייעת לבעלי מוגבלויות ונכויות.

איך יודעים מי זכאי לתג מבין תושבי רמת גן

ראשית, נוכל לציין כי לתג זכאים בעלי מוגבלות משמעותית ברגליהם, נכים, אנשים לאחר ניתוח קשה, מחלות קשות. מי שסובל מנכות גבוהה ורכב יסייע לו מבחינה בריאותית, גדולים סיכוייו לקבל תג. אבל זה לא תהליך אוטומטי או ידידותי במיוחד. השגת תג חניה עלולה לעיתים להסתבך משום שזו בירוקרטיה ויש פקידים שמתמודדים עם עומס פניות. אך יש פתרון. 

ניתן להסתייע בחברות שמתמחות בעבודה מול משרד התחבורה ואשר שם מכירים לעומק את תהליכי העבודה והגורמים המאשרים הטבות והקלות לנכים. ניתן לפנות לחברה כזאת על מנת לברר האם אתם בעלי סיכויים גבוהים לקבלת תג חניה. נציג מטעמם יוכל לסייע לכם או לבני המשפחה, להשיג תו כחוק וליהנות מכל ההקלות המוקנות על ידי משרד התחבורה, לזכאים. כעת, אתם יודעים מהי הדרך להגיש בקשה, להשגת פתרונות נגישות וחניה טובים יותר.

כתיבת תגובה