קבלת תו נכה, מותנית בהגשת בקשה ובהצגת המסמכים הנדרשים, שיאפשרו למגיש הבקשה לקבל את תו הנכה. על מנת להקל על מגישי הבקשה, נקבעו על ידי אנשי המקצוע של משרד התחבורה אמות מידה ברורות להגשתה. בין השאר, נקבע כי ניתן להגיש פנייה מקוונת בנושא תג נכה. פנייה כאומר מייתרת את הצורך להגיע פיזית למשרדים שבהם מתבצעת הגשת הבקשה. מהן אמות המידה לקביעת הזכאות של אדם הסובל ממגבלות פיזיולוגיות או אחרות לקבלת תן נכה? כיצד מתבצע תהליך הגשת פנייה מקוונת לקבלת התג המיוחל? היכן ניתן לקבל סיוע שיזרז את התהליך ויבטיח את ההצלחה שלו?

זכאות לקבלת תו נכה

אמות המידה לקבלת זכאות לקבלת תו נכה, הן ברורות למדיי ומפורטות. בין השאר, נקבע כי אדם המוגבל בתנועה והמשתמש בכיסא גלגלים, זכאי לקבל את התו המיוחל. בנוסף, מוגדרים אנשים הסובלים ממחלות ומלקויות שונות, פיזיולוגיות ונפשיות כאחת, כבעלי זכאות לתן נכה כאמור לעיל. הזכאות לקבלת התו כאמור לעיל, יכולה להיות זמנית או קבועה, בהתאם לקביעה של בעלי המקצוע האמונים על בחינת הבקשה.

הגשת בקשה מקוונת לקבלת תו נכה

על מנת להקל על ציבור הנכים, קבעו המומחים של משרד התחבורה אמות מידה ברורות המאפשרות פנייה מקוונת בנושא תו נכה. הפנייה כאמור צריכה להתבצע באמצעות האתר, כאשי הבקשה והאישורים השונים הנלווים אליה צריכים להיות מועברים באמצעות קובץ PDF הכולל את כל המסמכים הנדרשים. ואולם אליה וקוץ בה – דווקא האופציה להגשת פנייה מקוונת, עלולה לגרום לא מעט עיכובים בקבלת התו. כל טעות, כולל מילוי שגוי של טפסים או העדר אישור מתאים, תעכב את קבלת תו הנכה. לפיכך, כדאי להיעזר באנשי מקצוע מיומנים במטרה לצמצם ככל האפשר את האפשרות לטעות.

אנשי המקצוע המיומנים של אופקים, מימוש זכויות והוצאת תו נכה, מסייעים לבעלי נכויות המעוניינים למצות את זכויותיהם, בהגשת בקשה לקבלת תו נכה, ובכלל זה גם פנייה מקוונת לצורך כך. כדאי ליצור קשר כבר כעת ואנו נחזור אליך בהקדם. אנשי המקצוע שלנו יבחנו את טפסי הבקשה ואת האישורים הקיימים, בטרם תישלח הבקשה ליעדה. כך ניתן לזרז את התהליך ולמנוע עיכובים מיותרים.

כתיבת תגובה