אגרת הרישוי בארץ מחייבת את כל בעלי הרכבים לשלשל לא מעט כסף לכיסה של המדינה. אבל אם אמרנו כל בעלי הרכבים, הרי שצריך להעמיד דברים על דיוקם. יש קבוצות אוכלוסייה מסוימות אשר זכאיות לקבל פטור מאגרת רישוי. מהי משמעות הדבר ואיך מממשים את הפטור הזה? הפרטים שלהן באדיבות חברת אופקים מימוש זכויות. 

למי פונים כדי לקבל פטור מאגרת רישוי

על מנת לקבל פטור מאגרת הרישוי, יש לפנות באופן המתבקש לפקידי משרד הרישוי. אולם, לא צריך להגיש בקשה מנומקת לקבלת הפטור אלא להגיש בקשה (לפני תנאי הזכאות) לקבלת תג נכה. התג, שנקרא גם תו נכה לרכב משמש ליותר מאשר תו חניית נכים. הוא מאפשר לחנות במקומות שלא מיועדים לחניה במידה ואין חנית נכים פנויה. ובנוסף, הוא גם מעניק פטור מאגרת רישוי. כלומר הפטור הוא נלווה לבקשת התו. יש לציין כי התהליך עצמו כולל לא מעט בירוקרטיה וסרבול, שכל כך מאפיינים התנהלות מול רשויות בארץ. אך אם רוצים, יש דרך לעקוף את הבעיה. צוות חברת אופקים למימוש זכויות יסייעו לכם, כמו להרבה אחרים לפניכם, לקבת את הצו ואת הפטור הנלווה אליו. הכל,  במהירות וללא ביורוקרטיה.

עד כמה זה משתלם

נכון, לוקח טיפ טיפה זמן עד שתקבלו את תו הנכה אבל מרגע שקיבלתם אותו, אתם מיד מרוויחים. נכון להיום, חלק מבעלי הרכבים נדרשים לשלם כ-1000 ₪ ויותר אגרת רישוי שנתית. בהתאם לעלות הרכב וקטגורית הרכב, ישנם בעלי רכבים הנדרשים לשלם גם חמישים אחוז ויותר מעל לזאת. אגב, חשוב להדגיש כי את הפטור מהאגרה אפשר לקבל לא רק עבור רכב פרטי. בעלי תו נכה יכולים לקבל פטור גם עבור רכב מסחרי או רכב המשמש להסעות. זה אפילו לא חייב להיות רכב בבעלות אישית של הנכה. זה יכול להיות רכב של קרוב משפחה אשר מהווה נהג עבור קרוב משפחה עיוור או מרותק לכיסא גלגלים, למשל. 

גם אתם רוצים את הפטור שמגיע לכם? חברת אופקים תסייע לכם במימוש הזכויות וקבלת תו נכה  באופן מהיר וללא ביורוקרטיה.

כתיבת תגובה