נכים ובעלי מוגבלות בניידות זכאים להטבות מתוקף היותם זכאים לתג נכה. לפני שנפרט על כך, ראוי לציין שכדי להוציא תג נכה (שהוא ידוע גם כתו נכה) צריך להגיש בקשה, עם טופס ומסמכים נלווים. אמנם מדובר בבירוקרטיה, אבל ניתן לצלוח אותה די בקלות בעזרת פניה לחברת אופקים. צוות החברה מנוסה בסיוע לנכים להוצאת התג במהירות וללא ביורוקרטיה. רוצים לגלות לגבי ההטבות? קראו וגלו.

הטבה בחניות

הדבר הראשון שטמון בתוך סל ההטבות שתג נכה מקנה הינו הטבה בעניין החניות. עבור נכים ובעלי מוגבלויות בעלי תג נכה, שמורות חניות נכים המסומנות בצורה בולטת. אלה חניות שנמצאות סמוך לכניסה או יציאה לחניונים ובסמיכות לקניונים, מרכזים מסחריים וכיוצא בזה. אך יש הטבה נוספת בעניין החניה, המתלווה לתג נכה. בעלי התג יכולים, במידה ואין חניית נכים באזור, להחנות את רכבם בכל מקום שירצו. כמובן, הדבר ניתן אך ורק אם הדבר איננו מעמיד בסיכון אנשים אחרים המשתמשים בדרך.

אגרת רישוי, בהוזלה משמעותית

עוד הטבה משמעותית שנמצאת בתוך סל ההטבות שתג נכה מקנה הינה כספית. אגרת הרישוי לרכב בארץ איננה זולה, בלשון המעטה. רכב המשמש נכה בעל תו יכול להיות מסוגים שונים, פרטי או מסחרי אך מה שחשוב – תשולם אגרה מינימלית. אפשר לומר שהלכה למעשה זו אגרה סמלית וכמעט פטור מהאגרה. יש לציין כי את הבקשה לפטור מהאגרה מגישים בד בבד עם הבקשה לתו הנכה. על פי הנסיבות ניתן לקבל גם החזר עבור אגרה ששולמה.

הטבות נוספות וקבלת התג בקלות

זה עוד לא הכל, סל ההטבות שתג נכה מקנה כולל אפשרות לקבל את התג עבור שני רכבים. כמו כן, רכב בעל תג מורשה לנסוע גם בנתיבי תחבורה ציבורית, על פי האמור בחוק. זאת ועוד, בחלק מהערים, ניתן פטור מתשלום עבור מקומות חניה מוסדרים ("חניית כחול לבן").

רוצים לקבל או לחדש את התג המגיע לכם בקלות וללא בירוקרטיה? פנו עוד היום לאופקים חברת מימוש זכויות. קבלו את התג המגיע לכם ואת כל הזכויות מהר, בלי סיבוכים ובלי טרטורים.

כתיבת תגובה