אחת הזכויות אשר בעלי תג נכה נהנים ממנה, הינה קבלת פטור מאגרת רישוי לרכב נכה הנמצא ברשותם. מדובר בסכום שיכול לנוע בין כמה מאות שקלים לביו אלפי שקלים, בהתאמה לסוג הרכב וכן השנתון שלו. הפטור מאגרת הרישוי ניתן לנכים שיש ברשותם תג נכה. מהם התנאים לקבלת פטור לרכב נכה? מי מעניק למעשה את הפטור כאמור? כיצד ניתן לקצר ככל האפשר את התהליך לקראת קבלת תג נכה יחד עם פטור מאגרת רישוי? בשורות להלן נשיב לשאלות הללו בבירור ובקצרה.

תנאים לקבלת פטור מאגרת רישוי לרכב נכה

מעבר לקבלת תו נכה, פוטר משרד התחבורה את הזכאים לתו הנכה כאמור גם מתשלום אגרת הרישוי לרכב. מדובר, כאמור, בסכומים שעשויים להסתכם בסכום של אלפי שקלים. עם התנאים לקבלת פטור מאגרת הרישוי, ניתן למנות את סוג הרכב ואת האדם שעל שמו הרכב רשום. בנוסף, אופי השימוש ברכב קובע אם הוא זכאי לפטור כאמור. סוג הרכב הפטור יכול להיות רכב פרטי, רכב מסחרי, מיניבוס או אפילו אופנוע. כל זאת, בתנאי שמדובר ברכב שאכן משרת אדם הסובל מנכות על פי הקריטריונים שנקבעו במשרד התחבורה. באשר לבעל הרכב – הרכב חייב להיות רשום על שם הנכה עצמו, או על שם בן / בת הזוג שלו. רכב נכה יכול להיות רשום על שם האפוטרופוס של הנכה או של הידוע או הידועה בציבור שלו.  מי שמעניק את הפטור כאמור הוא משרד התחבורה, והמטרה שלו היא להקל על העומס הכלכלי והפיננסי שעלול להעיק על הנכה ועל בני המשפחה שלו.

תג נכה, פטור מאגרת רישוי בתהליך קצר

אחת הרעות החולות של ההתנהלות הממשלתית בישראל, הינה הבירוקרטיה. לעיתים מזומנות קורה שהגשת בקשה לקבלת תג נכה מתעכבת זמן רב, ולכשהיא מתקבלת היא איננה חיובית. אם יש בכוונתו של מן דהו לקבל תג נכה יחד עם פטור מאגרת רישוי, ההמלצה החמה אצלנו בינה לבצע את התהליך מתחילתו ועד לסופו באמצעות אשי מקצוע מיומנים. אנשי המקצוע של אופקים נמנים עם הטובים ביותר בתחום. הם מסייעים בזירוז התהליך ובהשגת התוצאות הרצויות. כדאי ליצור קשר כעת ולעשות צעד ראשון וחשוף לקבלת תג הנכה והפטור מאגרת הרישוי לרכב.

כתיבת תגובה