על פניו, תג נכה הוא אחד הדברים הבסיסיים ביותר ואין בעיה לקבל אותו במידה ומגיש הבקשה עומד בכל הקריטריונים. בפועל, יתכנו סייגים ובעיות שונות הצצות בתהליך, אך גם לכך יש פתרון.

להגיש בקשה לתו נכה ולהיתקל בבעיות

אחת הבעיות שעלולים להיתקל בה אלו שמגישים בקשה לתו נכה, הוא זימון לקביעת כשירות לנהיגה. כשמגישים בקשה עבור תג נכה לרכב, יש לצרף מסמכים המפרטים את מגוון הבעיות הרפואיות מהם סובל הנכה ולכן במקרים מסוימים עשוי המכון הרפואי לבטיחות בדרכים לקבוע כי האדם כלל אינו כשיר לנהיגה. במקרים כאלו, מוענק תו נכה לבעל רכב אחר שמסיע את הנכה לטיפולים או לכל מקום אחר.

תו נכה שפג תוקפו

בעבר, תו נכה הצריך חידוש אחת ל 8 שנים ובדיקה מחודשת של הזכאות עבורו. כיום, תו נכה שניתן לצמיתות תקף לכל החיים. יחד עם זאת, משרד הרישוי אינו ממהר להנפיק תו נכה לכל החיים ולרוב מנפיק תג נכה המצריך חידוש לאחר כמה שנים.

תג נכה שהלך לאיבוד

רוב מקרי האובדן של תווי נכה מתרחשים כאשר הרכב בו הם נמצאים נגנב. במקרים כאלו, יש להגיש בקשה מיוחדת למשרד הרישוי לצורך הנפקת תג נכה חדש. אם הרכב עבר תאונה וכתוצאה מכך הושבת וירד מהכביש ל 30 יום ויותר, יש להודיע על כך למשרד הרישוי לצורך הנפקת תו חדש.

פנו לחברה מקצועית להגשת בקשה עבור תו נכה

חברת אופקים מימוש זכויות מתפעלת את אתר cartag, בו ניתן לקבל מידע חיוני הקשור לנושא של תו נכה וכן לפנות למומחי החברה והצוותים המקצועיים האמונים על ליווי מקיף לאורך התהליך של בקשת תו נכה. החברה מטפלת גם במקרים בהם הוגשה בקשה ונדחתה ומסייעת למי שמעוניין לערער על החלטת משרד הרישוי, להגיש שוב בקשה עבור תו נכה. החברה מתמחה בתחום מתוך היכרות מעמיקה עם דרישות משרד הרישוי והקריטריונים השונים לפיהם מוענק תג נכה ולכן פניה לליווי מקצועי כמו של cartag משפרת משמעותית את הסיכויים לקבל את התו.

כתיבת תגובה