אתם צריכים עזרה בהגשת בקשה לקבל תג נכה? מנסים לחדש את תג הנכה שלכם? מי יכול לעזור לקבל תג נכה לרכב שהיה עם תג במשך 3 שנים וסורב בחידוש? רוצים לדעת מה הם התנאים של משרד הרישוי? איך מערערים על דחיית בקשת תג נכה? יש לכם שאלה שאם לא מוצאים לה תשובה?

המומחים שלנו יסייעו לכם בהגשת בקשה מפורטת לקבלת תג נכה או לחידוש תג נכה, והם יעניקו לכם את המידע הנחוץ עבורכם, ואת ההמלצות הכי טובות עבורכם.

בכתבה זאת ננסה להסביר לכם על תג נכה, תהליך הגשת הבקשה, ומי זכאי לקבלת תג.

תג נכה

תג נכה הוא כמובן תג שמכיל פרטים אישיים של הנכה, שמצמידים לחלון המכונית שלו או המכוניות שמשמשת בהסעותיו ושיאפשר לרכב להחנות במקומות חנייה של נכים או במקומות חנייה אסורים. לצד זה התג מעניק לנכה זכויות והטבות שמטרתן היא הקלה על ניידותו. התג יכול לשמש לשתי מכוניות שמסיעות את הנכה, בין אם הן בבעלותו או לא, בתנאי שהוא יהיה נוכח ברכב כנהג או כנוסע.

למי מגיע לקבל תג נכה

תג הנכה יוענק לבן אדם שיוכר כנכה בשיעור 60% ויותר על ידי הביטוח הרפואי, או שמשרד הרישוי שממונה על הנפקת תגים אלה, יכריז שהוא זכאי לתג. הזכאות תינתן לחולים שיש להם קשיים ללכת, שצריכים כיסא גלגלים, או שתנועה פוגעת לרעה בבריאותם. המחלות שבגינן פגיעה זאת יכולה להיגרם הן מחלות דם, מחלות אורטופדיות, עיוורון, מחלות עצבים ומחלות דמנטיות, מחלות לב, מחלות כליות, סרטן, ועוד מחלות אחרות.

בקשת תג נכות

בקשת תג נכות תשלח למשרד הרישוי, ואליה מצרפים טפסים ומסמכים רפואיים עדכניים של החולה. הוועדה בוחנת את הבקשה לפי תנאים שהיא לא משחררת לציבור, והטיפול לוקח כמה שבועות. במקרה שהבקשה לא מאושרת יהיה ניתן להגיש ערעור.

צרו איתנו קשר ונענה על כל השאלות והבירורים שלכם בנושא תג חניה לנכה.

כתיבת תגובה