אחת המטרות העיקריות של כל מי שסובל מנכות או מחלה קשה היא להשיג תו נכה לרכב. תג נכה לרכב משמש כאישור לחנות בחנייה מותאמת לנכים ואף מעניק פטור מתשלום על חניה והנחה בתשלום אגרת רכב. תו נכה מקל על נכים וחולים קשים, מסייע להם להתנייד בקלות ולשמור על שגרת טיפולים, בילוי ופנאי. הבעיה היא שלא תמיד כל כך קל להשיג תו נכה. אז למה בעצם?

רשימת הקריטריונים לקבלת תו נכה

הבקשה לקבלת תו נכה עוברת למשרד הרישוי, שם נבחנת הבקשה בהתאם לרשימת קריטריונים קבועה מראש. במידה והבקשה לא עומדת בפרמטרים אותם קבע משרד הרישוי, הבקשה מסורבת. משרד הרישוי גם לא מפעיל ועדה רפואית לבדיקת הזכאות עבור תו נכה – הוא מסתמך רק על המסמכים שמגישים לו. לכן, חשוב להגיש את המסמכים המדויקים ביותר על-מנת לשפר את הסיכויים לקבל תו נכה.

חברה חיצונית יכולה לסייע בכך

לא תמיד אדם מן השורה יודע בדיוק אילו מסמכים רפואיים ואחרים עליו להגיש על-מנת לקבל תו נכה. באתר האינטרנט של רשות הרישוי ואתרים המאגדים את זכויות הנכים ניתן למצוא רשימה מפורטת של המסמכים המבוקשים, אבל חברה חיצונית מקצועית תוכל לבנות את התיק בצורה מקיפה ובכך להשפיע משמעותית על הסיכוי לקבל תו נכה. חברת אופקים למשל, מתמחה במתן שירות למי שמעוניין להוציא תו נכה ומנהלי התיקים שלה מלווים באופן אישי כל לקוח לאורך התהליך, החל מבדיקת זכאות קצרה וכלה בהגשת המסמכים המתאימים ביותר לקבלת התו.

איך תבחרו חברה למימוש הזכויות שלכם?

אם החלטתם לעשות את הדבר הנכון ולהיעזר בחברה חיצונית על-מנת להגיש את הבקשה עבור תג נכה, חשוב להסתייע בחברה מוכרת כמו חברת אופקים. לחברות בעלות מוניטין בתחום יש אתר אינטרנט מסודר בו ניתן ללמוד על השירותים השונים, סיפורי הצלחה של לקוחות, סוגי הליווי ועוד. בנוסף, אתם יכולים לבקשה המלצות ממכרים וחברים שהשתמשו בשירות. הכי חשוב הוא שלא תתפשרו על איכות השירות שאתם מקבלים ותפנו רק לחברה אמינה המבצעת את העבודה ביסודיות.

כתיבת תגובה