צריכים לחדש את תו הנכה שלכם? תופתעו לגלות שלא מדובר בפרוצדורה יותר מידי מסובכת, וניתן לעשות את זה די בקלות. כאן תוכלו לקבל מדריך מסודר שיסביר לכם שלב שלב מה אתם צריכים לעשות. איך מגישים את הבקשה, מה היא צריכה לכלול ומתי צריך להגיש אותה- כל הפרטים ממש כאן.

כל כמה זמן תצטרכו לחדש

זה תלוי כמובן באיזה סוג של תו נכה אתם מחזיקים- תו זמני או קבוע? בעבר כולם היו צריכים לחדש אחת לכמה שנים את התו שלהם, בעלי תו קבוע אחת ל-8 שנים ובעלי תו זמני אחת לשנה או לפעמים גם אחת ל-3 שנים. היום, המצב השתנה לטובה ובעלי תו נכה שנקבע לצמיתות אינם צריכים להסתבך עוד עם החידוש שלו. אם יש לכם תו נכה זמני שעומד לפוג, אל דאגה, תוכלו לחדש אותו בכמה צעדים פשוטים.

איך מחדשים?

אנחנו לא בתקופת האבן יותר, אין סיבה שתגיעו למשרד הממשלתי בכל פעם שתצטרכו לחדש את התו שלכם. היום הפתרון הפך פשוט הרבה יותר וקיימת האפשרות להגיש בקשה באזור האישי של האתר הממשלתי, באופן מקוון ובלי לצאת מהבית. כשאתם נכנסים לאתר תעברו הזדהות מהירה ואחר כך תוכלו לגשת ולהתחיל למלא את הבקשה שלכם. התהליך אמנם די פשוט אבל מומלץ להתחיל אותו כ-90 יום לפני שהתו שלכם עומד לפוג. זאת על מנת להבטיח שלאגף הרישוי יהיה די זמן לטפל בבקשה שלכם לפני שהתג יפוג. בעת מילוי הבקשה תצטרכו להזין פרטים בטופס מסודר ובסיום המילוי תקבלו הודעה מסודרת למייל. אחר כך תוכלו להמשיך ולבדוק את סטטוס הבקשה באתר כדי לוודא שהיא נמצאת בטיפול. שימו לב שמבחינת העלות לחידוש, מדובר לרוב בכמה מאות שקלים. רבים מהמבקשים זכאים לסיוע חיצוני בתשלום על בקשת החידוש, כדאי לכם לברר האם גם אתם זכאים לכך.

איך תדעו מה מגיע לכם

כדי לברר מה הן זכויות שלכם בנוגע לסבסוד חידוש תו הנכה, תוכלו להיוועץ בחברה המתמחה במיצוי זכויות רפואיות. היום ישנן חברות רבות שמציעות שירותים כאלה ודואגות להכווין בעלי זכויות למימוש וניצול כל ההטבות שמגיעות להם.

כתיבת תגובה