קבלת תג נכה עוזרת מאוד לבעלי מוגבלות בתנועה. התג מאפשר להחנות את הרכב במקומות חניה ייעודיים, על פי חוק. כך אפשר להתנייד יותר בקלות, עם פחות מאמץ ותוך שמירה על הבריאות. אבל עולה השאלה, מה קורה כאשר בעל תג נכה רוצה להחליף את הרכב הקיים ברכב חדש? הדברים הבאים יבהירו מהו התהליך, האם זה מורכב או שמא כלל לא מסובך.

החשיבות של תג נכה עדכני

תגי נכים עדכניים חשובים כמעט כמו אוויר לנשימה, לאנשים בעלי מוגבלות שמתקשים בניידות. התווים מעניקים את האפשרות החוקית, להעמיד את הרכב בחניות נכים בכל מקום. זה קיים בחניונים במרכזי קניות, באזורי תרבות, ליד מקומות עבודה וסמוך למוסדות חינוך וכמעט בכל מקום שתוכלו לחשוב עליו. זו הדרך להקל על הנכים להתנייד בחופשיות, להגיע לבדיקות רפואיות, לקניות, לבלות, ליהנות מזכויות בסיסיות, כמו כולם. בעזרת התג, מותר לחנות אפילו במקומות שאסורים לחניה, על פי תנאים הנקובים בחוק. זה פן חשוב בשדרוג הבעצמאות של כל אדם בעל קשיי ניידות חמורים.

האם זה מסובך להחליף רכב לבעלי תג נכים?

אנו שמחים לבשר כי החלפת רכב למחזיקי תג נכים אינה תהליך מסובך. הנוהל כיום שונה מכפי שהיה בעבר. הנהיגו הקלות, משום שהחלפת רכב היא צעד טבעי ומתבקש מפעם לפעם. לכן, השגת תג חדש זה משהו השייך להיסטוריה. כיום, אין צורך לפנות לרשות כזאת או אחרת. לא צריך לגשת למשרד התחבורה או לביטוח לאומי. על פי רוב ניתן פשוט להעביר את תג הנכה הקיים, כפי הוא, אל הרכב החדש שקניתם, לאחר פעולת עדכון שאתם מבצעים אונליין.

תהליך החלפת רכב אחר בתג נכה קיים

כדי להחליף רכב אחר על בסיס תג נכה קיים, צריך לזכור שהטכנולוגיה כיום עוזרת מאוד. מאחר שהתג כיום לא מראה מספרי רכב, הדבר מייתר את הצורך להחליף כל הזמן תגים או להזמין חלופיים. כל שעליכם לעשות לאחר שעדכנתם אונליין את משרד התחבורה זה לזכור להעביר את התג פיזית. פשוט להסיר את תג הנכה מהרכב הקודם ולהצמיד אותו היטב לשמשה הקדמית של הרכב החדש, כדי להבטיח שפקחים יוכלו לראות אותו. הפקחים יכולים לזהות כיום את האותנטיות של התג ולבדוק מיהו בעל הרכב או בעל התג. רק שימו לב שיש להשתמש בתג רק כאשר הנכה עצמו נוהג או משתמש ברכב כנוסע, עם מלווה מורשה.

כתיבת תגובה