מבחינות רבות, מצבם של הנכים במדינה השתפר. רבים יותר יוצאים לעבוד, רבים מהם משתלבים בחברה כמו כל אחד אחר, רבים מהם למדו לקבל את הזכויות המגיעות להם על פי חוק, דרך רשויות ודרך ביטוח לאומי. לזכאים, כדאי מאוד להגיש בקשה לתו נכה. התו הזה עוזר מאוד בנושאים כגון חניה אך גם בדברים אחרים. תג נכה משמש לחניה בחניית נכים אך מאפשר להגיש בקשה לעירייה לקבלת מקום חניה שמור ברחוב ליד הבית. זאת ועוד, התו מעניק פטור מאגרת רישוי.

כך מתמודדים טוב יותר עם בירוקרטיה של בקשה לתו נכה

אולי עוד יגיעו הימים שבהם יהיה הרבה יותר קל ופשוט לפנות למשרד הרישוי ולקבל מהר את תו הנכה. מהר ובלי פרוצדורות מתישות. אבל כיום, הדרך לקבלת תו נכה שגודלו לא יותר מכרטיס אשראי רגיל אינה סוגה בשושנים. אפילו מי שנחשב לנכה המוכר על ידי ביטוח לאומי צריך להגיש בקשה עם מסמכים וטפסים ואישורים מגורמים כמו ביטוח לאומי, משרד הביטחון ועוד. אבל אם אתם חושבים שכל בקשה לתו נכה חייבת להיות פרוצדורלית ועם המון בירוקרטיה, אתם מוזמנים לשמוע על אופקים מימוש זכויות. בחברה התמחות בנושאים שונים ואחד מהם הוא סיוע לנכים ובעלי מגבלות ניידות לקבל את התו המגיע להם, ללא בירוקרטיה! הסיוע ניתן לכל סוגי הנכים, נכי צה"ל ונכים אחרים, עם או בלי כיסא גלגלים. מסייעים גם לבקש ולקבל תג נכים לצמיתות, לעומדים בקריטריונים.

כמה דברים חשובים לידיעתכם

תו נכה, שלפעמים מוכר גם בתור תג נכה, מונפק כיום במתכונת חדשה. אין להשתמש בתווים בצורתם הקודמת. את התו הפלסטי ניתן לשייך לרכב אחד או לעד שני מספרים של רכבים שונים. חל איסור להשתמש בתג אם הנכה אינו נמצא ברכב ואינו משתמש בו. מותר להשתמש בתג גם אם הנהג הינו אדם אחר, המסיע את הנכה. במידה ומאושר תג לצמיתות, אין צורך להחליף אותו לאחר 8 שנים, כפי שהיה מקובל בעבר.  

למידע נוסף בנושא זכויות ותגי חניה וכן כדי לקבל תו/תג נכה באופן מהיר וללא ביורוקרטיה פנו לחברת אופקים מימוש זכויות

כתיבת תגובה