תו חניה לנכים נושא עימו הטבות שונות. הוא מוכיח את נחיצותו שוב ושוב, לכל מי שמתמודד עם ליקוי ניידות, למי שמסתייע בקביים או במקל, צורך בכיסא גלגלים או ליקוי ראיה משמעותי. בשורות הבאות נבין מה שחשוב לדעת לגבי בקשה וחידוש של תו חניה לנכה. עד כמה זה מסורבל והאם יש גורם שיכול לסייע במלחמה בבירוקרטיה.

מה התג חניה לנכים מקנה

בישראל יש כמה סוגים של תווי חניה לנכים. התווים הללו מאפשרים לנכים להעמיד את רכבם לא רק בחניות לנכים אלא גם ליד מדרכות כחול לבן, כאשר בחלק מהרשויות זה ניתן ללא תשלום. בנוסף, התג מקנה הנחה באגרת הרישוי כך שלמרות הבירוקרטיה (והיא בהחלט לא פשוטה) שווה לא לוותר ולהגיש את הבקשה לתו או, כאשר התוקף של תו החניה מסתיים, לפעול לצורך חידוש תוקפו.

הפתרון במקום פרוצדורה מתישה

מי שלא קיבל תו חניה לנכה לכל חייו צריך לדעת שגם הגשת בקשה וגם חידוש כרוכים בפרוצדורה די מתישה. יש צורך לא רק להמציא צילומי תעודת זהות אלא גם להמציא תעודות ומסמכים רפואיים, אישורים על יכולת או אי יכולת הניידות, אישורים מביטוח לאומי, משרד הביטחון או צה"ל וגורמים נוספים. אנו מדגישים שוב: בקשה וחידוש של תו חניה לנכה מהווים אותה פרוצדורה מתישה, אין הקלות. לפקידים במשרד הרישוי לא ישנה אם פעם הוכרתם כנכים הזכאים לתו. אם הוגדר תוקף, בבוא היום צריך לחדש אותו. 

בקשה וחידוש של תו חניה לנכה בעזרת חברת אופקים מאפשרת את קבלת תו החניה לנכים ללא קשיים, בקלות, ללא בירוקרטיה וללא טרחה. דבר זה נכון לכל סוגי התווים, בין אם מדובר בתווים לנכי צה"ל ובין אם מדובר בתו חניה לנכה עבור מי שאיננו נחשב לנכה צה"ל. מבחינת הזכויות וההטבות שמקנה התו, זה לא משנה. 

שונאים בירוקרטיה ולא יודעים מאיפה להתחיל את הטיפול בקבלת תו חניה לנכה? פנו לחברת אופקים מימוש זכויות כדי לקבל תו או כדי לחדש בקלות תג נכה. שירות מהיר וללא ביורוקרטיה.

כתיבת תגובה