סוכרת היא מחלה מורכבת הטומנת בחובה תסמינים רבים שעשויים לפגוע בתפקוד היום-יומי. לצד התסמינים הנפוצים כמו פגיעה בראייה ובגפיים, חולשה וסחרחורות, לעתים קרובות עשויות לחול פגיעות נוירולוגיות. נוירופתיה היא שם כולל לטווח רחב של הפרעות נוירולוגיות הבאות לידי ביטוי בכאבים ומיחושים שונים. מטופלים רבים כלל אינם מודעים לכך שתחושת שריפה בכף הרגל הנובעת מנוירופתיה סוכרתית, עשויה לזכות אותך בתו נכה לרכב. זוהי הזדמנות חשובה להסתייע בכלי החשוב הזה ולהבטיח שהנגישות שלך במרחב הציבורי תהיה אופטימלית.

הפגיעה באיכות החיים עשויה להיות משמעותית

נוירופתיה סוכרתית יכולה להתבטא באופנים רבים. כל אחד מהם עשוי להקשות מאוד על התפקוד היום-יומי. מדובר באחד המופעים הקשים ביותר של סוכרת. אלו כמה מהתסמינים שעשויים להופיע אם נוירופתיה סוכרתית:

  • חולשה וסחרחורות
  • הפרעות בעיכול כמו הקאות, בחילות, עצירות או שלשולים
  • כאבים ומיחושים בכל הגוף
  • תחושת צריבה, נימול או כאב חד בכפות הרגליים. ברוב המקרים, הכאב יופיע גם בכפות הידיים במקביל. מה שלרוב מתחיל בעקצוצים קלים לעתים רחוקות, עשוי להפוך עם הזמן לכאבים חזקים ורציפים המקשים מאוד על מהלך החיים.

כאשר תחושת הצריבה ברגליים הופכת לחלק בלתי נפרד מחוויית החיים, פעולות שבעבר היו פשוטות ושגרתיות עשויות להפוך למשימה מאתגרת. לפתע, ביקור מהיר אצל הרופא עשוי להפוך למסכת ייסורים. כיום, כאשר כל כך קשה להשיג חניה בערים הגדולות, בעיקר באזור גוש דן, לעתים קרובות כל סידור בעיר עשוי לדרוש הליכה ממושכת. כאשר כל צעד שאנו עושים מעורר תחושת צריבה מכאיבה, הדבר עשוי להיות קשה מנשוא. לכן, תו נכה אינו סתם מקל על שגרת החיים – הוא עשוי לשנות את כל התמונה.

כיצד מתחילים בתהליך לקבל תו נכה?

נוירופתיה סוכרתית עשויה לזכות במקרים מסוימים בתו הנכה הנכסף. כדי להניע את התהליך, יש להגיש מסמכים רפואיים שיוכיחו כי הליכה ממושכת עשויה להחמיר את מצבך. ליווי של אנשי מקצוע יסייע לך להשיג את כל המסמכים הנדרשים ולהניע את התהליך במהירות האפשרית וביעילות אופטימלית. ככל שהוועדה תאשר את בקשתך, יהיה באפשרותך לעשות שימוש בחניות הנכים ולהפוך את העולם כולו לנגיש לך שוב.

תהליך הוצאת תו נכה מחייב אתכם להסתייע באנשי מקצוע העוסקים ומתמחים במיצוי זכויותיכם על פי חוק. ליצירת קשר עם נציגינו המיומנים והמנוסים בתחום השאירו פרטים כאן

כתיבת תגובה