תו נכה לילד נכה ניתן להורים או לאפוטרופוסים של ילד נכה אשר בעקבות הנכות שלו הוא מוגבל בתנועה. מהי ההגדרה של ילד נכה לצרכי קבלת תו נכה? מהי המשמעות של האפשרות להשתמש בתו אחד עבור שני רכבים? היכן ניתן לקצר את התהליך ולהשיג תג נכה במהירות? בהמשך המאמר נעסוק בסוגיות הללו ונבהיר אותן.

ילד נכה לצרכי קבלת תו נכה

הילדים הם האוצר הגדול ביותר של כל הורה. ואולם לא אחת קורה שהאוצר הגדול הזה הוא ילד בעל צרכים מיוחדים, שיש להקצות לו תשומת לב מיוחדת ואמצעים מיוחדים שיסייעו לטפל בו. על פי חוק, ילדים נכים או עם צרכים מיוחדים מזכים את ההורים שלהם באפשרות לקבל תו נכה לילד נכה לרכב המשפחתי. זאת ועוד – בדרך כלל מתאפשר השימוש בשני כלי רכב לאותו הצורך – קרי להסיע את הילד למחוז חפצו ובחזרה.

ילדים הזכאים לקבלת תג נכה לילד נכה, הם ילדים שהוכרו כנכים על ידי המוסד לביטוח לאומי הן בשל מגבלות פיזיולוגיות והן בגלל מגבלות אחרות. כיון שהמגבלות הללו מונעות מהילד גישה חופשית למגוון מקומות וכיון שמי שנושא בעיקר הנטל הם ההורים המטפלים בו, מצא לנכון המחוקק להעניק להם בנוסף לקצבאות ולתמיכה כספית גם את האפשרות להסתייע בתו נכה, המאפשר לרכב המסיע אותם לחנות קרוב ככל האפשר ליעד שלהם. זאת, הן באמצעות חניות מוסדרות והן באמצעות היתר לחנות באזור שהוא בדרך כלל אסור לחניה.  

תג נכה לילד נכה עבור שני רכבים

ביותר ממקרה אחד, מי שמטפלים בילד הם שני ההורים או שני בני משפחה אחרים, כל אחד בתורו. כיון שכך, מצא המחוקק לנכון להעניק לכל נכה המקבל תו נכה, את האפשרות לרשום שני רכבים עבור אותו התו. כך יכול יותר מאדם אחד ליהנות מכל ההטבות שתו נכה מזמן. אם יש לכם ילד נכה ויש לכם עניין בהוצאת תו נכה לילד נכה, זה המקום הנכון עבורכם. כדאי ליצור קשר בהקדם האפשרי והנציגים המיומנים של אופקים מימוש זכויות יחזרו אליכם בהקדם. הם ילוו אתכם ויסייעו לכם לזרז את התהליך של הוצאת תו הנכה לילד היקר שלכם.

כתיבת תגובה