מחלת הסרטן היא בין המחלות הקשות והמורכבות ביותר שיש. יש הרבה סוגי סרטן, אך לכולם מאפיין אחד עיקרי: הם נגרמים כתוצאה של חלוקה עודפת של תאי הגוף, שיוצרת גוש תאים – גידול. עולם הרפואה נוטה להבחין בין גידולים שפירים לגידולים ממאירים, ששולחים גרורות לשאר איברי הגוף ופוגעים בתפקוד שלהם. כתוצאה מכך, הגוף נחלש מאוד ומצוי בסכנה, מה שמצריך התערבות רפואית כגון טיפולי כימותרפיה, הקרנות ותרופות אגרסיביות למיגור המחלה.

מדוע מעניקים תג נכה לחולי סרטן?

הטיפולים הקשים נגד מחלת הסרטן גורמים לכאבים, חולשה ותופעות לוואי לא פשוטות. לכן, יכולת התנועה של חולי סרטן נפגעת משמעותית, גם אם אינם מוגדרים כבעלי נכות פיזית. תג נכה מוענק לאדם שמוכיח לרשויות כי הוא אינו יכול להתנייד ברגל בגלל מצבו ולכן חולי סרטן מקבלים תו נכה המקל עליהם לנסוע לטיפולים, להחנות בחניות ייעודיות ולשמור על שגרת החיים שלהם בין הטיפולים ככל הניתן. גם הורים לילדים עם סרטן זכאים לקבל תו נכה על-מנת שיוכלו לנייד את הילדים בקלות.

התהליך של בקשת תו נכה

חולים אונקולוגיים, כמו כל מי שמגיש בקשה עבור תו נכה לרכב, צריכים לעבור תהליך מול משרד הרישוי. הם צריכים להגיש מסמכים רבים המעידים על מצבם, כולל ההיסטוריה הרפואית, הטיפולים וכדומה. את המסמכים האלו בוחנת ועדה מיוחדת במשרד הרישוי והתהליך כולו יכול להימשך אפילו כחודשיים, במהלכם ממשיך להתנייד החולה האונקולוגי ללא הטבות כגון חניה מרווחת הקרובה לפתחי הכניסה של מרכזים רפואיים ומסחריים.

קיצור התהליך של תו נכה לחולי סרטן

אתר cardag מציעה שירות מיוחד המאפשר לחולים אונקולוגים וכל מי שמעוניין להשיג תו נכה בשל מצבו הרפואי, לעשות זאת במהירות ובקלות. החברה מתמחה בתחום של תווי נכה ומכירה אותו היטב, כולל אילו מסמכים צריך להגיש וכיצד לנסח את הבקשה כך שתאושר. לכם, אם אתם מעוניינים לקבל תו נכה עבור עצמכם או עבור קרוב משפחה חולה אונקולוגי, פנו לאופקים מימוש זכויות ותוכלו לקצר את התהליך וליהנות מאיכות חיים גבוהה יותר, תוך זמן קצר.

כתיבת תגובה