בעולם דיגיטלי, מקוון ודינאמי, מי שפחות מחובר לטכנולוגיה צריך לעבור לפעמים את הדרך היותר ארוכה והיותר מסובכת. למרות שהמפגש של הציבור הרחב ובכללם ציבור הנכים עם הרשויות מלא בירוקרטיה ופקידים שלא תמיד מגלים גמישות, גם כאן יש מה לחדש. אם קיבלתם בעבר תו נכה שתוקפו עומד להסתיים, כדאי לדעת מהו בדיוק חידוש תו נכה מקוון

האם החידוש מהפכני ועד כמה הוא מקל

אין ספק שהאפשרות לבצע חידוש תג נכה באופן מקוון מהווה בשורה של ממש. אך חשוב להדגיש כי לא כדאי להשמיע צהלות שמחה מוגזמות. לא תמיד השירות המקוון מקל באופן דרסטי ונסביר מדוע. כאשר אושר בעבר תג נכה ותאריך הסיום של התג מגיע, יש צורך לחדש ולהגיש מסמכים למשרד הרישוי. נכון אמנם שאפשר להגיש את הכל באופן מקוון, אך עדיין מדובר בבירוקרטיה. עדיין יש לחכות להחלטה של וועדה מקצועית שתבחן מהם הליקויים הרפואיים ואם אכן הם יאפשרו לחדש את התג לתקופה נוספת. אפילו אם המצב הרפואי הורע, החידוש לא בהכרח נעשה אוטומטי. ואם אתם חוששים מהבירוקרטיה ומהעיכובים שהיא יוצרת וכל הסרבול, יש מי שעוזר לכם. אם קשה לכם להעביר את הכל באופן מקוון ואתם חוששים שחלק מהמסמכים לא יגיעו בשלום ושוב יהיו עיכובים, פניה לחברת אופקים הופכת את החיים לפשוטים בהרבה. נציג החברה יסייע לכם בטיפול צמוד, מהתחלה ועד הסוף. בלי בירוקרטיה. בלי קשיים. 

מה תוקפו של תג זמני

נבקש כעת להוסיף מהו בעצם תוקפו של תג נכה זמני. על פי החלטות פקידי משרד הרישוי והרופאים המאשרים את החידושים או הנפקת התג החדש, אפשרי כמה סוגים של תוקף. התוקף הארוך ביותר עומד על שלוש שנים ואחר כך יש לבצע חידוש. לפעמים יאושר תג נכה לשנה או שנתיים בלבד. יש לכם שאלה נוספות לגבי חידוש תו נכה באופן מקוון? חוששים שלא יאשרו לכם את התג או שנחוץ לכם ערעור לאחר דחיית הבקשה? בכל זאת ועוד אתם מוזמנים להיעזר בחברת אופקים מימוש זכויות. יותר טיפול ללא בירוקרטיה, בשבילכם.

כתיבת תגובה