השאלה, מה תעשו אם תו הנכה שלכם יאבד או ייגנב מכם, מטרידה, באופן טבעי, לא מעט אנשים, וזאת, מכיוון שתו החנייה לנכה מקנה להם לא מעט הקלות שלהן הם זקוקים, מחמת מצבם הפיזי. אם איבדתם את תו החניה לנכה שלכם, יהיה עליכם לפנות אל משרד התחבורה לצורך הנפקת תו חניה חדש. את בקשתכם תוכלו להגיש באופן מקוון באתר משרד התחבורה, בדואר ישראל או באמצעות חברה שתחום התמחותה הוא הגשת בקשה אובדן תו נכה בתשלום.

הגשת בקשה אובדן תו נכה בתשלום

אם ניתן להגיש בקשה אונליין או בדואר ולעשות זאת בעצמכם, מדוע להשתמש בשירותיה של חברה אשר תחום עיסוקה הוא הגשת בקשה אובדן תו נכה בתשלום?

בדומה למשרדי ממשלה אחרים, גם אגף הרישוי אינו ממהר להזיז דברים, ולעיתים קרובות, תהליכים כגון זה עשויים להימרח על פני לא מעט זמן (אפילו חודשים מספר). נוסף על כך, כל הגשת בקשה לרשויות ולמשרדי הממשלה מצריכה עיסוק במסמכים רבים, מסמכים שאותם יש להגיש במלואם, כשהם ממולאים בדיוק על פי הדרישות, אחרת, הבקשה עשויה להידחות על הסף, ולא משנה, שכבר היה לכם תג חניה לנכה, והוא רק אבד או נגנב…

יתרון נוסף לחברות המתמחות בנושא הגשת בקשה אובדן תו נכה בתשלום הציפה לנו הקורונה, שכן, בעבר, מקרים דחופים של אובדן או גניבת תו החניה לנכה היו עשויים להיפתר באמצעות הגעה פיזית למשרד הרישוי המקומי. אולם, כיום, עם כל המתחולל בחוץ מבחינת הסיכון להידבק ולחלות בקורונה, אין ספק, כי גם אנשים שאינם זקוקים לחידוש מיידי של תו החניה לנכה שלהם, יעדיפו שלא להכניס את עצמם למקום שבו יש להם סיכוי מצוין לחלות בקורונה ולהחמיר את מצבם הנוכחי עוד יותר.

בסיכומו של דבר

הגשת בקשה אובדן תו נכה בתשלום יכולה להוות פתרון יעיל למצבי אובדן או גניבת תו הנכה שלכם, בין אם אתם זקוקים לו בדחיפות ובין אם אתם משתמשים בו רק לעיתים רחוקות. תוכלו, באמצעות שירות זה, לקצר באופן ניכר את זמן ההמתנה ואף להימנע מהסיכון לחלות בקורונה.

כתיבת תגובה