הבירוקרטיה הישראלית לא פוסחת אפילו במעט גם על אוכלוסיית הנכים והמוגבלים. צעדים כמו בקשה לקבלת תג חניה לנכה, חידוש של תו נכה, פטור מאגרת רישוי לנכה, כל הדברים הללו מצריכים התרוצצות, טרחה, טרדה ובירוקרטיה. כעת נציין כי אפשר לדלג מעל המשוכה הבירוקרטית ללא קושי. חברת אופקים מעמידה לרשות ציבור הזכאים צוות מקצועי שמטפל בכל מה שצריך. גם אתם יכולים לקבל את הסיוע לאורך כל הדרך. כך שתקבלו את התג המגיע לכם בלי תורים. בלי בירוקרטיה. בלי להרגיש סחוטים ומותשים. מגיע לכם לקבת את כל הזכויות, בקלות.

מסייעים לקבלת כל סוגי התגים

בישראל נהוגים כמה סוגים שונים של תגי נכים. במידה מסוימת, יש הבדל בין תג לנכים הזקוקים לכיסא גלגלים לבין תג לנכים שלא זקוקים בקביעות לכיסא גלגלים. וכן יש תגים לצמיתות ויש תגים שמוענקים לתקופה זמנית, אם הנכות זמנית או שיש אפשרות לשיפור במצב רפואי. חברת אופקים למימוש זכויות מכירה היטב את הפרוצדורה וכל מה שקשור עם קבלת תג חניה לנכה, בקשה לקבלת פטור על סמך תו חניה לנכה, בקשה לקבלת החזר או פטור מאגרת הרישוי. במקום להסתבך עם כל הפרוצדורות, יש לכם כתובת אחת שתעניק לכם טיפול צמוד, טיפול עוקף בירוקרטיה.

אופקים, הופכים את החיים שלכם ליותר פשוטים בדרך לתו שלכם

משרד הרישוי לא רק נצמד לכל מיני נהלים ופרוצדורות אלא לפעמים גם חלים שינויים שונים ומה שהיה נכון אתמול כבר לא נכון היום. אפילו כשיש אפשרות להגיש בקשה מקוונת, הדברים לא תמיד הולכים בצורה חלקה. למשל, נכים רבים גילו שאפילו שהעבירו מסמכי בעלות על רכב, רישיון רכב, אישורים שונים מביטוח לאומי, בסופו של דבר היו צריכים עוד אישורים ועוד המתנה. נמאס לכם מבירוקרטיה? אתם בסך הכל רוצים לקבל את תו הנכה שיהפוך לכם את החיים לקצת יותר מסבירי פנים, עם כל קשיי הניידות שלכם? אין יותר טבעי מזה. פנו עוד היום לחברת אופקים מימוש זכויות. מטפלים בכל סוגי תווי הנכים, חידושים, קבלת פטור או החזר מאגרת הרישוי המגיעה לכם. 

כתיבת תגובה