כחלק מהאמצעים שמדינת ישראל מספקת לבעלי מוגבלויות או נכויות שונות החיים במדינת ישראל, מעניקה המדינה גם את האפשרות לקבלת תו נכה לילד אוטיסט. מדובר במקרה ייחודי של ילד שהמגבלה שלו איננה בהכרח פיזיולוגית במובן המקובל של המילה אבל המצב שלו בהחלט מחייב התייחסות ומתן מענה הולם. מהו אוטיזם ומדוע חשוב להעניק תו נכה לילד אוטיסט? מי יכול לעשות שימוש בתו הזה ובאילו מצבים? היכן ניתן לקבל עזרה וסיוע בהוצאת תו נכה לילד אוטיסט במהירות, ביעילות ותוך עקיפה של הבירוקרטיה? בשורות הבאות נאיר ולו במעט, תחום שרבים אינם מכירים.

מהו ילד אוטיסט

האוטיזם הוא תסמונת קלינית שהמאפיין העיקרי שלה הוא הפרעה בתחום הקשרים הבין אישיים. אוטיסט איננו מבין ואיננו מתפקד כהלכה בכל מה שקשור ביחסי אנוש. הוא איננו מראה סימני אהבה או חיבה ולעיתים רחוקות בלבד מראה רגש כל שהוא. ילד אוטיסט ברמות גבוהות איננו מתקשר עם הסביבה. ילדים רבים מהסוג הזה מוכרים על ידי מדינת ישראל כנכים הזכאים לקבלת תו נכה לילד אוטיסט. אחד הדברים שחשוב להקפיד עליהם הוא להימנע ככל האפשר מחשיפה בלתי מבוקרת של האוטיסט לסביבה ואחת הדרכים להימנעות כאמור הינה מתן האפשרות להורים לילדים אוטיסטים לחנות בחנית נכים, קרוב ככל האפשר ליעד. 

תג נכה לילד אוטיסט ומי משתמש בו

תג נכה לילד אוטיסט ניתן להורים או למטפלים בילד האוטיסט, על מנת שיוכלו להשתמש ברכבים שלהם להביא אותו לטיפולים או לכל מקום אחר. התו כאמור מאפשר להשתמש בשני רכבים, כך שלכל אחד מההורים יש אפשרות שווה למלא את צרכיו של הילד האוטיסט שלהם. הדבר מונע אי נעימויות וקשיים מיותרים, שהיו מנת חלקם של בעלי תו נכה בטרם ניתנה האפשרות לרשום שני רכבים עבור אותו התו. אם יש לכם צורך להנפיק במהירות תו נכה לילד אוטיסט, אתם במקום הנכון. כדאי ליצור קשר כעת והמומחים של אופקים מימוש זכויות יחזרו אליכם בהקדם. הם יבחנו את מקרה שלכם ויפעלו במלוא המרץ על מנת להשיג עבורכם תג נכה במהירות הרבה ביותר האפשרית ותוך עקיפה או זירוז ההליכים הביורוקראטיים.

כתיבת תגובה