קבלת תג נכה אמורה להעניק למקבל התג את האפשרות לחנייה קרוב ככל האפשר למחוז חפצו. הנחת תו הנכה בסמוך לשמשה הרכב, אמורה לסמן לפקחים ולבעלי תפקידים אחרים האמונים על אכיפת חוקי התנועה והחניה שהרכב המסומן אכן מסיע נכה. נכון להיום קיימים אמצעים לזיהוי רכב הנכה ולקבלת אישור שאכן מדובר ברכב המסיע אותו. ואולם יש מקרים שבהם מתקבל תג נכה לשני כלי רכב לנכה אחד. כיצד יכול לקרות מצב כזה? איך ניתן לוודא שאכן הרכב זכאי לשאת תו נכה? היכן וכיצד ניתן להשיג תו נכה במהירות וביעילות? להלן התשובות.

מדוע יש תו נכה לשני כלי רכב לנכה אחד

באופן עקרוני, נועד תג נכה לסייע לאנשים הסובלים מנכויות פיזיולוגיות או נפשיות בדרגות שונות. בחלק מהמקרים, מי שנוהגים ברכב הם הנכים עצמם. אבל יש מקרים רבים שבהם הנכה עצמו איננו נוהג, ולכן נאלצים בני המשפחה להסיע אותו ממקום למקום. יש מקרים שיותר מבן משפחה אחד מסייע לנכה. הדבר יכול לקרות כאשר הנכה הוא ילד שהוריו גרושים, ולכל אחד מהם רכב שבו הוא מסתייע להסיע את הילד. במקרים אחרים, יותר מילד אחד מסייע בהסעת הורה נכה. לאחר התלבטויות, קבלו הממונים על הנושא במשרד התחבורה החלטה לאפשר הנפקת תג נכה לשני כלי רכב לנכה אחד. נכון להיום, פרטי הרכב אינם מצוינים על התג ובידי הפקחים האמונים על אכיפת החוק יש אמצעים לוודא שהרכב שהתו נמצא בתוכו הוא אכן רכב הרשאי לחנות בחניית נכים.

הקשיים בדרך להשגת תו נכה

השגת תו נכה היא מבצע לא פשוט, והופך למסובך יותר כאשר בתהליך מעורב יותר מכלי רכב אפשרי אחד. אנשי המקצוע המיומנים של אופקים אמונים, בין השאר, על זירוז התהליך לקבלת תג נכה לשני כלי רכב לנכה אחד. זאת, באמצעות מילוי נכון ומדויק של הטפסים והשגת כלל המסמכים הנדרשים לצורך העניין. אם יש לך צורך בקבלת תו נכה, הן עבור כלי רכב אחד ובוודאי לשני רכבים, זה בהחלט המקום עבורך. כדאי ליצור קשר כעת והמומחים שלנו ילוו אותך לאורך כל הדרך עד להשגת התו הנדרש.

כתיבת תגובה