תג חניה לנכים

בתור נכים, או בתור מי שסובלים ממחלה או מספר של מחלות שגורמות לכם להיות מוגבלים בתנועותיכם, אתם יכולים לקבל הטבות והקלות כספיות. לצד הטבות כספיות ומענקים, אתם יכולים לקבל גם כן תו חניה לנכים, שמטרתו לעזור לכם בתנועה. התג מאפשר לכם בעצם לחנות בחניות של נכים, או אזורים אסורים לחניה.

מי זכאי לקבל תו חניה לנכים, והליכי הבקשה

אם אדם מאובחן על ידי רופא מוסמך, כנכה בשיעור של יותר מ 60%, ושתנועתו מערערת את בריאותו, או אם הוא שזקוק לכיסא גלגלים כי רגליו נכות, או אם הוא מרותק לבית שלו.
מחלות וליקויים שונים שאדם הסובל מהם עשוי להיות זכאי לתו חניה, מחלות אלה הן בין היתר :
מחלות קרדיולוגיות, מחלות המטולוגיות, מחלות נשימתיות, עיוורון, מחלות נוירולוגיות, מחלות אונקולוגיות, עיוורון, ועוד.

כדי לעשות את הבקשה אפשר לפנות:

לביטוח הלאומי: המוסד לביטוח הלאומי ממנה וועדה רפואית שאחראית על חישוב דרגת הנכות, ואם לאדם אחוזי נכות בסך 60% הוא יהיה זכאי לתו חניה.

דרך משרד הרישוי: על ידי וועדה מיוחדת.

הוועדה של משרד הרישוי בוחנת את הבקשה, והיא קובעת את הזכאות, על ידי בחינת המסמכים הרפואיים שמגיש המבקש. הנכה שמבקש את התו לא מופיע באופן פיזי בפני הוועדה.
אם הוועדה מסרבת יש להגיש ערעור על ההחלטה והבקשה תיבחן מחדש.

לצערנו, הליך בקשת תו חיה לנכה הוא הליך שנחשב לפעמים רבות למסובך וקשה, והוא עלול להימשך זמן ארוך, מה שעלול להקשות יותר על הנכים ומשפחותיהם בהתמודדות. עורך דין מומחה יכול לעזור לכם בהליכי הבקשה, והוא יכול לייעץ לכם ולתת לכם מידע שהרשויות השונות לא מפרסמים הודות לניסיון המקצועי בתחום.

עורכי דין תו נכה פתח תקווה

מחפשים עורך דין שיעזור לכם בהשגת תו הנכה, כדי להקל עליכם ועל בני משפחה ביומיום בהתמודדות עם המחלה? אתם מוזמנים לפנות אלינו ואנחנו מתחייבים לעזור לכם עם הבקשות, ולתת לכם את הייעוץ והמידע הכי חיוני עבורכם או עבור היקרים שלכם.

כתיבת תגובה