בקשות תג נכות

אנשים רבים שמבקשים לקבל  זכאות לתו נכה נענים בסירוב, ללא סיבה מוצדקת. סירוב זה מעורר בפעמים רבים תסכול, והאדם המבקש נותר לפעמים רבות ללא מענה בנושא סיבת הדחייה, ומה צריך לעשות על מנת לשפר את סיכוייו להשיג את תו הנכה.

למרבה הצער אנשים רבים נדחים על ידי אגף הרישוי לקבל תו נכה למרות שהם באמת צריכים וזכאים לו. הסיבות של דחיית בקשה לא תמיד מנומקות או ברורות מספיק ולכן, אנשים רבים נותרים ללא תו חניה, מה שמקשה באופן משמעותי על הניידות שלהם, ואיכות החיים שלהם.

במקרים רבים אנשים שקיבלו תווי חניה בעבר, ושרוצים לחדש את התווים שלהם, נדחים על ידי אגף הרישוי, ללא שום הסבר ברור. מצב זה יכול להביא לתסכול רב, וחוסר הבנה בסיבות הדחייה, ובנוגע להליכים שצריך לעשות כדי לבטל החלטה זאת, זאת כמובן לצד הקשיים היומיומיים.

ערעור על דחיית בקשה לתג נכות

אפשר לערער על הדחייה אולם ניתן יהיה לערער על ההחלטה רק לאחר 90 יום ממועד הדחייה. כמו כן, במקרה שהבקשה נדחתה בשנית, יהיה אפשר לערער שנית על דחייה נוספת, אולם ערעור זה יוכל להתבצע רק לאחר עבור שנה ממתן ההחלטה הכי עדכנית. מדובר על פרקי זמן ארוכים ומשמעותיים שעלולים להקשות בהרבה על חייו של האדם, ועל ניידותו.

המלצות לגבי מה צריך לעשות כאשר הבקשה נדחתה

אגף הרישוי קובע את הזכאות או האי זכאות לפי המסמכים והמידע שנמצא אצלו, והוא לא עושה בדיקות לאדם. לכן, במקרה של דחיית הבקשה לתו נכה, על האדם המבקש קודם  לבדוק את המסמכים שהוא הגיש לאגף, את חוות הדעת שהציג, המסמכים הרפואיים, וכד'. כדי לחסוך זמן והליכים ארוכים, מומלץ לפנות לחברה מומחית למימוש זכויות רפואיות, שתסייע לכם בהכנת תיק טוב, שיכלול מסמכים רפואיים שיוכיחו את הנכות, ושיחזקו את הטענות שלכם בפני אגף הרישוי. החברה תיתן לכם מידע והמלצות טובות על מנת שהבקשה שלכם תאושר, ושכדי שתקבלו את תו הנכות במהירות.

כתיבת תגובה