בדרך כלל זה מגיע בהפתעה. הפרכוס הראשון הוא המבהיל ביותר. הסביבה לא מוכנה לזה ולא תמיד מבינה מה זו התופעה הזו וזה בהחלט נראה מחריד. בדרך כלל מוזעקת עזרה רפואית והמפרכס נשלח לבירור רפואי בבית החולים. כי לפרכוסים עשויות להיות סיבות שונות שחשוב לברר אותם. רק לאחר שנשללו כל הסיבות האפשריות ניתן להסיק כי מדובר במחלת אפילפסיה.

לרוב מתחילים בטיפול תרופתי רק לאחר שהיו שני התקפים.

אדם הסובל מאפילפסיה מוגדר כאדם הסובל מנכות מסוימת. הוא לא יכול להשתלב בכל מקום עבודה ואם הוא לא מאוזן מבחינה תרופתית הוא לא יוכל לשחות בבריכה או לנהוג ברכב כי אף פעם אי אפשר יהיה לצפות מתי יהיה ההתקף הבא.

אדם הסובל ממחלת האפילפסיה זכאי בהחלט ליהנות מכל ההטבות שאדם נכה זכאי להם. אך לשם כך הוא אמור לעבור את הוועדה הרפואית של הביטוח הלאומי כדי לקבל את ההגדרה.

תו נכה לחולה אפילפסיה

אז אם החולה מאוזן יש מצבים אשר בהם הוא יוכל לנהוג ולקבל רישיון. הוא גם יוכל ליהנות מתו נכה שיקנה לו זכויות שונות כמו חניה במקומות השמורים לנכים, חניה במקומות ציבוריים, הנחות בטסט ואגרת רישוי וכן הלאה.

אם הוא לא יכול לנהוג בגלל מחלתו או שמדובר בילד צעיר הסובל מאפילפסיה, הרי שהרכב בו הוא ייסע יוכל לנוע במקומות המותרים לנכים וגם לחנות במקומות המותרים לנכים.

חשוב לדעת לאור זאת כי הורה שמגדל ילד חולה אפילפסיה, רשאי לקבל תו נכה כאשר בעת נסיעה עם הילד החולה הוא יוכל לחנות בכל מקום העונה על הגדרות החוק והוא גם יוכל לנוע בנתיבים המותרים לנכים על פי חוק.

מימוש זכויות רפואיות – כי למי שמגיע – מגיע

כאן בדיוק נכנס המקום שלנו. אנחנו אנשי מקצוע בתחום הזה של מימוש זכויות מציעים את כל הליווי והסיוע הנדרשים כדי להוציא תו נכה עבור מי שזכאי לכך.
על כן אם אתם או אי מי מבני המשפחה סובלים ממחלת האפילפסיה, פנו אלינו ואנחנו נסייע לכם לממש את הזכויות המגיעות לכם על פי חוק.

כתיבת תגובה