ההגדרה של נכה הוא לא רק כאשר מדובר באדם שמתנייד בעזרת כיסא גלגלים או הליכון. לא כולם יודעים אך כל מגבלה רפואית מכל סוג שלא יהיה עשוי להעניק לחולה את התואר המפוקפק – נכה.

אדם הסובל מלקות בראייה, יש לו בעיות שמיעה, הוא סובל מבעיות לבביות או כל בעיה רפואית אחרת שגורמת לו לקושי בתפקוד, זכאי ליהנות מהטבות שונות שנועדו להקל על התנהלותו באופן כללי.

אדם הסובל ממחלות לב הוא אדם שבהחלט נחשב לאדם מוגבל כאשר לא כל פעילות שאליה הוא היה רגיל, הוא יוכל גם להמשיך בהם. אדם חולה לב חייב לשמור על עצמו, לא להתאמץ יתר על המידה, לא להתרגש יותר מידי ובאופן כללי להקפיד על תפקוד תקין ורגוע של הלב על מנת שלא להסתכן.

ישנן הטבות שונות שעשויות להקל על האדם החולה על מנת שהוא לא ימצא את עצמו בהתמודדויות מיותרות שרק יכבידו על שגרת חייו ולא יאפשרו לו את מנוחת הנפש שחשובה לו כל כך.

תג נכה לרכב עבור חולה לב – אל תוותרו עליו!

אם אתם חולים במחלות לב שונות או שאי מי מהמעגל המשפחתי הקרוב אליכם סובל ממחלה כזו, מגיע לכם בהחלט ליהנות מהטבות שיקלו על ההתנהלות שלכם. תג הנכה עשוי לסייע לכם מאוד הן מהבחינה הטכנית והן כדי להעיק לחולה שלוות הנפש כאשר הוא ידע שיש לו את האפשרות להגיע עם הרכב כמעט לכל מקום ולחנות קרוב לכל מקום אליו הוא צריך להגיע.

הבעיה העיקרית היא שלא תמיד זה כל כך קל לקבל את תג הנכה. יש חולים רבים או בני משפחה של חולי לב שמוצאים את עצמם רודפים אחר הרוח כאשר הם לא מצליחים להוציא את תג הנכה המגיע להם.

הם נאלצים לשלם כמו כולם על חניה, הם לא מקבלים הנחות על אגרת הרישוי או טסטים והם למעשה מפסידים הטבות שונות המגיעות להם בהחלט על פי חוק בצדק וביושר.

כאן נמצא המקום שלנו. אנחנו מציעים סיוע וליווי מקצועיים לצורך הסדרת העניין הזה של קבלת תג הנכה.

כתיבת תגובה