לא קלים הם החיים של הנכים. הם מתמודדים עם אתגרים לא פשוטים בחיי היום, כאבים הם מנת חלקם ותחושה של חוסר אונים מוכרת להם. לא הכל אפשר לפתור ולא כל קושי ניתן למזער. אך מה שאפשר לעשות צריך לעשות. יש בהחלט דרכים לשפר את איכות החיים ולנהל את חיי השגרה בצורה נעימה וטובה יותר. כדי שכך יהיה חשוב לבדוק ולברר לגבי זכויות שמגיעות לאדם נכה ומוגבל ולבני המשפחה שלו. זכויות כאלו ואחרות עשויות לשנות לטובה את החיים של הנכה, להקל מעליו את ההתמודדות ולשפר את השגרה שלו.

נסיעות, חניה ותג נכה ברמת השרון

הנסיעות הם חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, אנחנו צריכים להגיע לבית הספר ולמרפאה, לקניות ולביקורים, כל אלו כרוכים בנסיעות. זה רלוונטי לכל אדם ועוד יותר לנכה ולמוגבל אשר אינו יכול לצעוד מרחקים שאדם בריא מסוגל לצעוד בכוחות עצמו. כדי לאפשר לנכה להתנייד טוב יותר, ולחסוך ממנו זמן יקר ואנרגיות שלא תמיד הוא מסוגל להוציא, נועד תג נכה. תג נכה ברמת השרון עשוי להביא תועלת מרובה לנכה בהתאם למצבו. תג נכה לרכב יאפשר לרכב הנכה לחנות ללא תשלום גם בחניות שכן כרוכות בתשלום. כמו כן יוכל הנכה להשתמש בחניות נכים ולהפיק תועלת מזכויות נוספות שרק נכים זכאים להם.

כיצד מנפיקים תג נכה?

הפקת תג נכה הוא תהליך שצריך לעשות אותו כדי לקבל את התג. למעשה ניתן להיעזר בחברה מקצועית שמתמחה בזכויותיהם של נכים ובני משפחותיהם ומיצוי שלהם לטובתם. במידה והנכם מתמודדים עם נכות, אם יש לכם בן משפחה נכה ואתם מעוניינים למצות את הזכויות שלכם בנושאי נסיעות וחניות, חשוב כי תפנו אל חברה מקצועית. בעזרת חברה כזו תוכלו לקצר את תהליך הנפקת כרטיס הנכה, ולקבל אותו במהירות וביעילות. ומה שהכי חשוב – לא תצטרכו להתאמץ לצורך הפקת התג. במרבית המקרים התהליך הינו קצר ומסתיים במהירות, ותוכלו קבל את תג הנכה עד מהרה לשימוש יומיומי שלכם. אכן, כאשר יש לכם תג נכה אתם יכולים להתנייד טוב יותר בכבישים ולמצוא חניות זמינות וללא עלות בקלות.

כתיבת תגובה