למה אנחנו תמיד צריכים להוכיח שאנו חולים במשהו? ובכלל למה אנחנו צריכים לעמוד שעות בחיפוש אחר חניה ולבסוף לקבל דוח? אם מגיע לנו, אז מגיע לנו!

אתם חולים באפילפסיה? הלוא היא מחלת הנפילה בעברית צחה? הגיע הזמן להבין שמגיע לכם תג נכה. מחלת הנפילה היא בעצם הפרעה במערכת העצבים המרכזית אשר קשורה לתאי העצב במוח. המחלה הזאת גורמת לפרכוסים ובהתאם לכך, גם לכם מגיע תג נכה. אומנם הטיפול הוא תרופתי, ולרוב הם שומרים על איזון, אך עדיין זו מחלה לכל דבר ולכל החיים. לכן, הגיע הזמן שתדעו שגם לכם מגיע. אל תחששו לצאת לדרך, הכנו לכם קצת מגיע שיעזור לכם בתהליך.

אז מה הצעדים הבאים?

כמו שבכל תהליך בחיים רגע לפני שאתם מחלטים להגיש בקשה לתג נכה עקב אפילפסיה יש למלא טפסים ייעודיים אליהם תצטרכו לצרף טפסים רפואיים, ורלוונטיים הקשורים למצבכם הבריאותי, עבר בריאותי, והאבחנה לגבי האפילפסיה. כמובן שאתם תצטרכו להצהיר, לפרט למה אתם זקוקים לתג הנכה, מה הצרכים שלכם, האם הבעיות חמורות, ועוד… אתם תצטרכו להוסיף תצלום של תעודת זהות של בעל הרכב, רישיון רכב וכדומה. למה אנחנו נכנסים לעומק של זה… כדי שתדעו – ידע זה כוח. ותבינו ששום דבר לא נועד לכישלון בייחוד אם עושים זאת בצורה טובה ומלאה. 

אולי ישנם לא מעט בקשות לתו חניה שנדחות על ידי הוועדה, לכן חשוב מאוד להתייעץ עם מומחים ולא לעשות זאת לבד. כשיש לידכם אנשים שמכירים את התחום ויודעים מה לעשות בכל רגע נתון כך יהיה לכם יותר קל לקבל את תג הנכה שמגיע לכם. כי מגיע לכם. אל תחששו לעבור את התהליך, ואם אין לכם כוח להתעסק עם זה לבד, אתם לא צריכים. 

אנשים מקצועיים ידעו לבחון את הבקשה שלכם לעומק, ויסבירו לכם על כל צעד לעבר המטרה בליווי צמוד שיבטיח שתקבלו תג נכה. כשיש לצידכם אנשים שמבינים בנושאים כאלו אתם לא תרגישו תלושים מהמציאות. מהרגע שתגיעו למומחים, הדרך לתג תהיה קלה יותר ותחסוך כאבי ראש.

כתיבת תגובה