כל מי שמתגורר באזור העיר פתח תקווה או שהוא נקלע לאזור אי פעם, מכיר את המצוקה הקשה של הנהגים שמחפשים בסך הכול מקום חניה. העיר עמוסה מאוד, יש בה הרבה מאוד כלי רכב וכל מי שמגיע לאזורי קניות או אפילו לאולם אירועים, לא מוצא כל כך בקלות מקום חניה. אז הבעיה ידועה ואין כרגע פתרון יעיל. אך בגלל שהמצוקה היא כל כך קשה, כדאי שכל מי שיש לו זכאות מסיבה כזו או אחרת והוא יכול ליהנות מתג נכה, שיפנה לרשויות המתאימות באגף התנועה ויבקש לקבל את מה שמגיע לו בזכות ולא בחסד.

מי זכאי ליהנות מתג חניה לנכה?

אז מי בעצם נמצא ברשימה ויכול ליהנות מתג חניה לנכה?

כאן חשוב להבין כי יש הרבה מאוד אנשים שלמעשה יש להם את הזכאות אך לא תמיד הם מודעים לכך או שנראה להם כי מדובר בסיפור מורכב ועל כן הם מלכתחילה לא נכנסים לזה ולא מנסים לבדוק את הזכאות שלהם ביחס להגדרה שלהם.

אז יש הרבה מחלות שעשויות להצדיק קבלת תג נכה. זה יוכל להיות מחלת לב, זו יכולה להיות אפילפסיה. זה יוכל להיות הסעה קבועה של אדם מוגבל וזה גם יכול להיות נפגע פעולות איבה. אלו הם רק דוגמאות קלות ממש על קצה המזלג כאשר יש עוד הרבה מאוד מצבים אשר אלו עשויים להקנות את הזכאות לקבלת תג נכה. כך שהודות לכך יוכל הנהג למצוא בקלות רבה הרבה יותר מקום חניה נוח ומתאים עבורו. זאת בגלל שיש הרבה חניות לנכים שלעיתים עומדים ריקים. הם שמורים לאנשים בעלי תג נכה וחבל שמי זכאי לקבל תג כזה, לא יעשה את המאמץ הקליל כדי לקבל אותו.

מסייעים לכם למצות את הזכויות שלכם

אז לא תמיד זה כל כך פשוט ולא תמיד קל להוכיח את הזכאות לקבלת תג הנכה. בדיוק לשם כך אנחנו מציעים את השירות המקצועי שלנו כאשר בעזרתנו יש סיכויים טובים שתצליחו לקבל את התג הרצוי, זאת רק אם אתם אכן עומדים באחד מהקריטריונים המצדיקים זאת.

כתיבת תגובה