טרשת נפוצה זו מחלה, או יותר נכון דלקת כרונית שפוגעת בחוט השדרה ובמוח, בעיקר במערכת העצבים שלנו. מה שקורה הוא שהגוף שלנו לפתע מתנגד למי שאנחנו ובמקום להגן הוא תוקף חלבון שנמצא בתוכו, חלבון חשוב שעוזר להעברת מסרים בין התארים בגוף, והוא די חיוני למערכת העצבים שלנו. המחלה הזאת אומנם לא מדוברת כל כך, אך היא קיימת, ישנם לא מעט אנשים בארץ שחולים בה. טרשת נפוצה פוגעת בדרך כלל בצעירים יחסית, ובנשים יותר מגברים, למה? הסיבה עדיין לא ידועה. טרשת נפוצה – במילים פשוטות יותר זו צלקת בחלק בריא בגוף.

עיקר התסמינים של מחלה זאת לא מוגדרת, כל אדם יכול לקבל את זה אחרת, ותלוי כמובן עד כמה הפגיעה שמערכת העצבים היא חמורה, ובאיזה אזור כמובן. יש כאלה שיכולים לחיות עם טרשת וליהנות מחיי היום יום הרגילים, ויש כאלו שיסבלו מחוסר יציבות, הפרעות כשהם מדברים, חולשה בחלקי הגוף ועוד…

אין ספק שמגיעות זכויות רבות לאנשים הסובלים מטרשת נפוצה, אחד מהם זה תו נכה, ולמה? כי היכולת ללכת למרחקים ארוכים, בייחוד אם המחלה מתקדמת, קשה. תחושת חוזר היציבות, או חוסר תחושה ברגליים משפיעה ישירות על הליכה של אדם, כך שאין ספק שעדיף לא ללכת יותר מדיי. תו נכה מקנה את הזכות לעצור קרו למקום שאתם צריכים להגיע אליו, ובכך לצמצם את מרחק ההליכה, ולהימנע מתאונות, חלילה, שהיו עלולות לקרות. 

להתעסק עם העבודה שמאחורי הפקת תו נכה מוציאה להרבה אנשים את הרוח מהמפרשים, וזה מובן לחלוטין, יחד עם זאת אין צורך לוותר על הזכויות שלכם רק בגלל מסמכים – יש אנשים שיכולים לעזור לכם בנושא הזה, הפקת תו נכה ללא התעסקות מיותרת. אנחנו, בחברת ״אופקים מימוש זכויות״ נגרום לכך שתקבלו מענה זריז, שתקבלו תו נכה במהירות האפשרית מבלי להתעסק בכל מה שמסביב, הדבר היחידי שאתם צריכים לעשות זה להכיר אותנו, להבין מי אנחנו, כמה ניסיון יש לנו, מה אנחנו מציעים, ולפנות אלינו כדי לקבל מענה מהיר, מקצועי, אמין והכי חשוב חם.

כתיבת תגובה