הטכנולוגיה המודרנית מעניקה מגוון רחב של אפשרויות לחיסכון במאמץ ובבירוקרטיה. הדבר נכון עבור כל אדם, ועל אחת כמה וכמה עבור אנשים הסובלים מנכויות, ועבורם הגעה פיזית אל המרכזים והמשרדים של משרד התחבורה מהווה נטל לא קטן. נכון להיום, מאפשר משרד התחבורה לבעלי נכויות הזכאים לקבלת תו נכה, להגיש את הבקשה לקבלת התו המיוחל באמצעות האינטרנט. בנוסף, גם חידוש תג נכה מקוון מתאפשר, אם מגיש הבקשה עומד באמות המידה הנדרשות

התנאים ואמות המידה לקבלת תג נכה

התנאים ואמות המידה להגשת בקשה לקבלת תג נכה שאכן תיענה בחיוב, הם ברורים ומדי ומצוינים באופן ברור באתר של משרד התחבורה. עם אמות המידה כאמור ניתן למנות בעלי נכויות שהם מוגבלים בניידות, כמו גם כאלה הסובלים מבעיות אחרות. עם הבעיות כאמור ניתן למנות סוכרת עם בעיות נוירוטיות, המונעת מהסובלים ממנה תנועה חופשית. עוד ניתן למנות בעיות לב, כמו גם בעיות פסיכולוגיות שונות. הרשימה היא חלקית, וניתן לקבל אותה האתר של משרד התחבורה.

הגשת בקשה וחידוש תג נכה מקוון

מזה זמן מה, שמשרד התחבורה מאפשר לאנשים המעוניינים להגיש בקשה לקבלת תג נכה, לבצע את הפעולה באמצעות אתר האינטרנט של המשרד. גם חידוש תו נכה מגוון הוא אפשרי, ובתנאי שמגיש הבקשה צירף אל הבקשה את המסמכים הנדרשים ומילא את טפסי הבקשה במלואם. ואולם דווקא האופציה המקלה האת, גורמת לעיתים קרובות מפח נפש למגישי הבקשה. העדר של מסמך אחד, משני ככל שיהיה, עלול לעכב את קבלת תג הנכה. גם טעות במילוי הטפסים, ולו הקטנה ביותר, עלולה לייצר בדיוק את אותה התוצאה. כיון שכך, יש חשיבות מרובה בבחינה מקצועית ומיומנת הן של טפסי הבקשה והן של המסמכים הנלווים. זאת, על מנת למנוע טעויות ולמקסם את התועלת הגלומה באפשרות לחידוש תג נכה מקוון.

אם יש לך עניין בהגשת בקשה או חידוש תג נכה מקוון, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת ואנשי המקצוע המיומנים של אופקים, מימוש זכויות והוצאת תו נכה, יחזרו אליך בהקדם. הם יבחנו את טפסי הבקשה שלך ואת המסמכים הנלווים, וייעצו באשר להמשך התהליך מרגע הגשת הבקשה ועד לסיומו המוצלח של התהליך.  

מחשבה אחת

  1. סמיון הגיב:

    שלום.לא מצליחה להכנס ל אזור אישי ו לא וכולה לחדש תוו נכה מכוון ש לא תוכנה לא מקבלת סיסמה חדשה כל פעם לא מתאים חלה מידי כתוב.נא לעזור. תודה

כתיבת תגובה