רכביהם של אנשים נכים שונים מרכביהם של אנשים ללא מוגבלות. הם הרי צריכים להתנייד ולא יכולים לעשות את זה כמו כל אחד ולכם הציוד שיש להם ברכב יהיה שונה. ציוד ברכבם של אנשים נכים הוא ציוד יקר מאוד, ציוד שיכול לעלות אלפים רבים ויש הנחות שונות בכל מה שנוגע לרכב נכה, כך שהוא יוכל לעמוד בתשלומים הללו.

אבל את הציוד הזה צריך לבטח. מי שרוצה לעשות ביטוח מקיף לרכב שלו ויש לו את האביזרים הללו צריך לקחת בחשבון שהביטוח שלו יהיה יקר יותר מאשר ביטוח רגיל. הביטוח שלו יכול לעלות אלפי שקלים יותר מביטוח רגיל וללא הנחה מיוחדת לנכים בביטוח רכב, הוא יתקשה לשלם אותו.

נכי צה``ל וכאלו שלא הוכרו על ידי משרד הבטחון

במדינת ישראל נכי צה"ל מקבלים או לפחות אמורים לקבל, את הכבוד להם הם ראויים. יש להם פעילויות שונות ויש להם הטבות שונות שנוגעות לצדדים שונים בשגרה שלהם, וגם בכל מה שנוגע להוצאות הרכב יש להם הנחות מיוחדות. חלק מנכי צה"ל זכאים להשתתפות חלקית או מלאה בתשלום הביטוח וגם אלו שלא מוכרים על ידי משרד הבטחון, זכאים להנחות שונות ומגוונות בכל מה שנוגע לרכב וספציפית לביטוח. אם אתם סובלים מנכות, בין אם הוכרתם על ידי משרד הבטחון ובין אם לא, כדאי שתבדקו מהן הזכויות שמגיעות לכם.

כתיבת תגובה