על רכב יש לא מעט הוצאות. עצם הקנייה שלו יכולה להיות יקרה, יש את האגרה השנתית והטסט, טיפולים שגרתיים שצריך לעשות בכל מספר קילומטרים מסווים וכמובן טיפולים שלא התכוננו אליהם מראש בגלל תקלות לא מתוכננות, ויש כמובן את הביטוח של הרכב.

ביטוח רכב הוא הוצאה לא קטנה, הוצאה של אלפי שקלים בשנה בין אם אלו רק חובה וצד ג' ובטח אם זהו ביטוח מקיף. כשמדובר על רכב נכה העלות תהיה גבוהה יותר, עלות שאמורה לגלם גם את ביטוח הציוד היקר שיש ברכב. הנחה בביטוח רכב לנכים היא דבר שקיים וכל מה שצריך לעשות זה לבדוק איפה ניתנות הנחות ואילו הנחות והטבות קיימות.

לא לקחת סיכון עם האביזרים

ברכב רגיל מעבר לרדיו ומערכת סטריאו, אין הרבה מה לגנוב אלא אם כן בעל הרכב השאיר משהו בעל ערך רב או כסף ברכב. כמובן שיש את הרכב עצמו אך מעבר לו, אין לבעל הרכב דאגות מיוחדות. ברכב נכה מותקן ציוד מיוחד, ציוד שאמור לאפשר לבעל הרכב להיכנס לרכב ולצאת ממנו כמו גם להתנייד בין הרכב ובין המקום אליו הוא רוצה להגיע. הציוד הזה הוא ציוד מאוד יקר ובעל הרכב לא יכול להרשות לעצמו שיגנבו אותו. הפתרון? ביטוח רכב שכולל גם את האביזרים הללו כך שבעל הרכב יוכל לישון בשקט

סעיפים חשובים

הנחה בביטוח רכב היא בעלות שלו אבל חשוב גם לבחון את הסעיפים המוצעים במסגרת ביטוח הרכב על מנת שיהיו בהם גם פרקטיקה לנכים. מה זה אומר? זה אומר בין השאר שירותי דרך משודרגים. אדם ללא נכות כלשהיא יצטרך שירותי דרך לתיקון תקלה כלשהיא, החלפת מצבר וכדומה אך בן אדם נכה יצטרך עזרה גם בהחלפת גלגל. למעשה, ללא שירותים כאלו הוא יהיה תקוע, וזה לא רק בנוגע לפנצ'ר אלא גם כשנגמר הדלק ובמקרים אחרים.

ביטוח כזה יכול לכלול גם סעיף של לקיחת הרכב לטסט במחיר מיוחד כמו גם לטיפולים שגרתיים. כל מה שצריך זה לבחון את הפוליסה לעומק ולעשות את הבחירה בחברה הנכונה.

כתיבת תגובה