הטבות לציבור הנכים

מסודות המדינה השונים מעניקים מספר הטבות לציבור עם מוגבליות, וזאת כדי להקל עליהם בהתמודדות היומיומית עם הנכות שלהם, וכדי לסייע להם בניהול חיים נורמליים ככל האפשר, ומתך התחשבות בהם ובבני משפחותיהם שנמתאים איתם.

תג נכות

תג נכות הוא תעודת שמעניקים לנכים על מנת שיוכלו להחנות את האוטו במקומות לחנייה שמיועדים לנכים, וגם כן במקומות חנייה שאסורים לחניית הציבור שאין לו תעודה. תג הנכות מוענק לאנשים עם מוגבליות, עם רמת נכות בשיעור שך 60%, כתוצאה ממחלה או מכלול של מחלות, שגורמות להם להידרדר מבחינה בריאותית כאשר הם מתניידים, או שהם זקוקים לכיסא גלגלים א מרותקים לבית כתוצאה מרגליים נכות.

התג ישמש את הנכה או הוא נוסע או נוהג ברכב.

הנחה בביטוח רכב

כעשרה אחוזים מהאוכלוסייה מוכרים כנכים ומגיע להרבה מהם הטבות וזאת לפי דרגת הנכות שלהם, בין היתר הנחות ברכישת רכב.

חברות ביטוח רבות מעניקות הצעות משתלמות לנכים בביטוח רכב, והם מציעות גם הרבה הנחות.פוליסות ביטוח לנכים עונות על הצרכים המיוחדים של האוכלוסייה הזאת, ונוספים להם אפשרויות לשירותים נוספים משלימים. השירותים המיוחדים והמשלמים מבטיחים את האביזרים של הנכה שמותקנים ברכבו, ושנחשבים ליקרים מאוד. ביטוחי רכב לנכים יקרים מאוד, בגלל יוקר המחיר של האבזרים השונים והטכנולוגיות שנמצאים ברכבי נכים.

נכים יכולים לקבל הנחות והטבות משמעותיות ביותר לרכישת ביטוח, והם רשאים להטבות כמו תשלום הפרמיה על הפוליסה. נכי צה״ל זכאים לשתתפות חלקית או מאלה ממחיר הביטח, ואילו נכים שלא מוכרים על ידי שירות הביטחון זכאים להנחות רבות בתשלומי מסים על הרכבי שהם קונים.

גם כאשר הרכב לא נמצא על שמו של הנכה הוא עשוי להיות זכאי להנחות.

לפני שקונים רכב

לפני שקונים רכש חשוב מאוד לדרוש את ההנחות שמגיעים לכם, וליצור קשר עם הביטוח הלאומי כדי לדעת מה מגיע לכם, ויש גם כן לבדוק את ההצעות השונות בשוק לפני שמחליטים, כדי להיות ביטוחים שההצעה שקיבלתם היא אכן הצעה טובה.

כדי לקבל מידע מקיף על ביטוח רכב לנכים את מוזמנים ליצור איתנו קשר.

כתיבת תגובה