ביטוח רכב לנכים יכול להיות יקר, בעיקר בגלל האביזרים היקרים שיש בו. האביזרים הללו יכולים להיות רמפה להעלאת כיסא גלגלים או מעלון לרכב, יכולים להיות מדרגה אוטומטית שנפתחת, יכולים להיות מערכות נהיגה אלקטרוניות או מערכות נהיגה מכאניות שאמורות להתאים למצבו של הנהג, מושבים לרכב נכה, אביזרי רתימה ועגינה או כל אביזר אחר. 

אבל יש מרכיבים נוספים בביטוח ואחד מהם הוא גובה ההשתתפות העצמית במקרה של תאונה או פגיעה ברכב, נזק באביזר כלשהוא או כל דבר אחר ברכב. אז האם יש ביטול השתתפות עצמית בביטוח רכב לנכים? האם במקרה של נזק הנהג לא יצטרך לשלם כלום?

הנחות בהתאם לחברה.

ביטול השתתפות עצמית בביטוח רכב לנכים הוא לא חד משמעי. לכל חברה יש את הנהלים שלה וחשוב כמובן לעשות השוואת מחירים לפני שסוגרים עם חברה מסוימת. הרחבה לביטול השתתפות עצמית יכולה להיות כרוכה בתשלום ויכולה להיות כחלק ממחיר מבצע שהחברה מציעה, וכמו בכל דבר, גם פה אפשר להיות במשא ומתן עם החברה על מנת להרחיב כמה שניתן את ביטול ההשתתפות העצית במחיר הנמוך ביותר.

יש היום תחרות משמעותית בין חברות הביטוח בכל מה שנוגע לרכבי נכים. הביטוח יכול להיות לא זול אך החברות מספקות הנחות שונות על מנת שאותם אביזרים יהיו מבוטחים לכל צרה שלא תבוא…

לא לשכוח את הדברים החשובים!

אם אתם עומדים בפני סגירת עסקה לפוליסת ביטוח לרכב הנכים שלכם, אל תשכחו מרכיבים נוספים שעשויים להיות משמעותיים. כך לדוגמא שירותי דרך מתקדמים הכוללים החלפת פנצ'ר, מילוי דלק, לקיחה של הרכב לטסט או לטיפולים וכדומה. כל אלו גם כן שווים לא מעט כסף וגם הם צריכים להילקח בחשבון.

בבואכם לבחור חברת ביטוח רצינית ומקצועית, חשוב שתבחרו חברה שיש לה כמה שיותר ניסיון בעולם ביטוחי רכבי הנכים. חברה כזו תבין מהם הצרכים שלהם והיא תעשה הכול על מנת לספק אותם, היא תציע לכם מחירים הוגנים כאלו שתוכלו לעמוד בהם וכך תוכלו להתנייד ברכב בדיוק כמו אנשים ללא נכות.

כתיבת תגובה