מי שצריך להתמודד עם נכות כלשהיא חייו יכולים להיות לא פשוטים. ככל שהנכות קשה יותר ככה ההתמודדות מורכבת יותר, ולנו כחברה יש את החובה להפוך את חייהם של הנכים והמוגבלים לקלים עד כמה שאפשר.

יש היום הרבה יותר מודעות ממה שהיתה בעבר והיום יש יותר ויותר מקומות שמציעים נגישות מלאה אליהם, ובכל מה שנוגע לרכב, המדינה נותנת הנחות שונות לנכים כמו גם הטבות בדמות חניות ששמורות להם, כדי שהם יוכלו להתנייד כמה שיותר בקלות ובעלות סבירה. יש לא מעט בציבור הזה שלא יודעים שגם ביטוח רכב לנכים יכול להיות זול יותר, ויש חברות שונות שמאפשרות לעשות ביטוח במחירים נוחים יחסית.

להיות נכה זה לא זול...

נכים מתמודדים עם לא מעט קשיים כידוע, קשיים יום יומיים שדורשים מהם לא מעט פתרונות. מי שיש לו רכב ישלם עליו לא מעט, מכיוון שיש ברכבי נכים אביזרים יקרים שאין ברכבים של אנשים ללא נכות. האביזרים הללו יכולים להיות יקרים מאוד, והביטוח אמור לכסות אותם במקרה של גניבה או נזק. אבל בשביל שהוא יכסה אותם העלות שלו צריכה להיות גבוהה, וזו הסיבה שעלות הביטוח של רכבי נכים יקרה לא פעם באלפי שקלים מאשר עלות ביטוח של רכב רגיל. חלק לא מבוטל מהנכים שחייבים את הציוד הזה לא יכולים להרשות לעצמם לשלם כל כך הרבה לחברת הביטוח, והם נמצאים בבעיה אמיתית. 

הפתרון – הנחה בביטוח

אין פתרון קסם לבעיה איתה מתמודדת אוכלוסיית הנכים בכל מה שנוגע לביטוח הרכב, וכל מה שצריך לעשות זה בירור מקיף איזו חברה מספקת הנחה בביטוח. אם אתם מבררים, אתם צריכים קודם כל לבדוק עם הרשויות מהם המענקים וההטבות שמגיעים לכם. יכול להיות שתופתעו ויכול להיות שתשלמו מסביב לביטוח פחות ככה שגם עם העלות הגבוהה שלו תסתדרו. אבל יש לא מעט חברות שמציעות לנכים הנחה בביטוח הרכב ועם בירור מקיף והצעות מחיר שונות, תוכלו למצוא את הביטוח שמתאים לכם. אל תתייאשו ואל תקבלו את המחיר של השנה שעברה כמובן מאליו גם השנה. תבררו וקבלו את ההצעה הטובה ביותר.

כתיבת תגובה