בבואכם לבחור בחברת ביטוח לרכב שלכם, אתם צריכים לבחור חברה אמינה ואיכותית. אתם צריכים לבחור בחברה שיש לה ניסיון כמה שיותר עשיר ושהיא לא חברה שקיימת רק שנים בודדות, חייבים לבחור חברה שמספקת שירות לא פחות ממעולה כדי שבעת הצורך תוכלו להיעזר בה, בין אם זה בגניבה של הרכב או מתוך הרכב ובין אם זה נזק מתאונה או חלילה פגיעה פיזית.

אם אתם נכים, אתם צריכים גם תנאים מיוחדים בביטוח הרכב. ביטוח רכב לנכים בהרצליה כמו בכל מקום אחר צריך לכלול מרכיבים נוספים, מרכיבים שיתנו מענה לשווי הציוד הגבוה שברכב כמו גם פתרונות ניידות שנכה צריך.

איבזור יקר

אחד המאפיינים של רכב נכים הוא האיבזור היקר שיש בתוכו. נכה הרי לא יכול להתנייד לבד והוא צריך אביזרים שיתמכו בו בשגרת יומו, אביזרים שאמורים לסייע לו לצאת מהרכב ולהיכנס אליו, אמורים לסייע לו להכניס כיסא גלגלים או כל אמצעי אחר איתו הוא יוכל להמשיך ולהתנייד כשייצא מהרכב ואביזרים אחרים.

האביזרים הללו יכולים להיות מאוד יקרים ובשביל לרכוש אותם צריך להכיר את כל ההטבות לנכים. אבל צריך גם חברת ביטוח רכב לנכים בהרצליה או בכל מקום אחר, חברה שתסכים לבטח אותם אבל גם תיתן הנחות שונות על הביטוח כך שהנכה יוכל לעמוד בתשלום.

פתרונות ניידות

כפי שציינו, ביטוח של רכב נכה צריך לכלול גם מרכיבים ייחודיים שאדם רגיל לא יצטרך. כך לדוגמא לקיחת הרכב לטסט או לטיפול במוסך, הן פעולות פשוטות עבור אדם רגיל אבל לא עבור בן אדם נכה וסעיף שכולל אותם יכול לעזור מאוד. כך גם מילוי דלק במידה והוא נגמר באמצע הדרך או שירותי דרך שכוללים גם פעולות שנחשבות לפשוטות כמו החלפת פנצ'ר, יכולים להיות קריטיים עבור בן אדם נכה. 

סעיפים כאלו בביטוח הרכב יכולים להקל מאוד על חייו של הנכה. הם יכולים להפוך את שגרת יומו לפשוטה יותר, וגם להרגיע אותו נפשית עם הידיעה שהציוד שלו מאובטח כמו גם שאם תהיה לו בעיה במהלך הדרך, תהיה לו העזרה לה הוא זקוק.

כתיבת תגובה