ביטוח העסק הוא ביטוח שאין לוותר עליו, אם אתם בעלי עסק גדול או עסק קטן. ביטוח העסק יגן עליכם בעת מצוקה או בעיה שעלולה להשפיע על העסק שלכם או על ההכנסה.

למה צריך ביטוח עסק קטן?

עסקים קטנים הם עסקים בעלי יכולת קטנה יותר לספיגת נזקים מאשר עסקים גדולים, ולכן פוליסת ביטוח לעסק היא חיונית מאוד להם, אבל בחירת סוג הביטוח המתאימה לעסק היא אינה משימה קלה, והיא מצריכה הרבה התמצאות. בעל העסק צריך להבין את סוג הסיכונים שעלולים להתרחש כדי להתאים את הכיסויים המתאימים לעסק שלו.

פוליסות ביטוח העסק מורכבת ממספר רב של כיסויים שייתנו מענה ביטוחי לסיכונים שכרוכים בהפעלת ופעולת בית העסק. פוליסות כאלה כוללות בדרך כלל ביטוח תכולה, ביטוח מבנה, ביטוחי אחריות, כיסוי אחריות חוקית כלפי צד שלישי, אחריות מעבידים, וכדומה.

עסקים קטנים עסקים שיש בהון עצמי ומחזור הכנסות נמוך יחסית, לכן גם היכולת של עסק להתמודד עם נזקים היא קטנה. חשוב להדגיש שככל שיכולת ספיגת הנזק של העסק היא נמוכה, תעלה הזיקה לביטוח עסק טוב.

סוגי ביטוח

ביטוח התכולה של העסק הוא ביטוח שנותן הגנה מפני נזקים לציוד, ריהוט וחומרי הגלם, וחפצים שנמצאים בתוך המבנה של העסק. ביטוח תכולה מצד אחר הוא ביטוח מרכזה ומטרתו להגן על הסחורה, וגם על כלי העבודה.

לצד ביטוח המבנה או ביטוח התכולה, מומלץ להוסיף אופציות אחרות לפוליסה  שיעניקו עוד הגנה לבית העסק. מדובר על אופציות ביטוח כמו : ביטוח אובדן הכנסה שייתן פיצויים מתאימים בתקופות שבהן בית העסק לא פועל, במקרה של תאונה או אירוע שמכוסה בפוליסה, ביטוח חבות מעביד שהוא ביטוח שיגן על העובדים, ועוד.

אין להתפשר על ביטוח לבית העסק, כיון שהוא יעניק לכם נחת, וישמור על ההכנסה שלכם ועל בית העסק.

כדי לקבל מידע מותאם לבית העסק שלכם בנושא ביטוח עסק, או לכל שאלה אחרת בנושא ביטוח, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר, ונתחייב לענות במקצועיות על כל פנייה או שאלה.

לפני שקונים רכב

לפני שקונים רכש חשוב מאוד לדרוש את ההנחות שמגיעים לכם, וליצור קשר עם הביטוח הלאומי כדי לדעת מה מגיע לכם, ויש גם כן לבדוק את ההצעות השונות בשוק לפני שמחליטים, כדי להיות ביטוחים שההצעה שקיבלתם היא אכן הצעה טובה.

כדי לקבל מידע מקיף על ביטוח רכב לנכים את מוזמנים ליצור איתנו קשר.

כתיבת תגובה