כל מי שיש לו רכב יודע עד כמה ההוצאות עליו יכולות להיות מרובות. להחזיק רכב זה דבר יקר, ולא כל אחד יכול להרשות לעצמו, ומי שיכול להסתדר בלי, יעשה את זה ויסתדר בתחבורה ציבורית או בכל דרך אחרת, פריווילגיה שאין לנכים ואנשים עם מוגבלות.

נכים שרוצים להתנייד ממקום למקום, שרוצים לקיים שגרת חיים כמה שיותר נורמאלית, חייבים שיהיה ברשותם רכב, כזה שהם ינהגו בו או מישהו מטעמם ינהג בו. ההוצאות על רכב נכה גדולות מעצם האבזור שלו, ואת הרכב הזה צריך גם לבטח ובלי תנאים מיוחדים לנכים בביטוח רכב זה יכול להיות יקר מאוד.

פתרונות לנכה במסגרת הביטוח

אדם ללא מוגבלות יכול לבצע פעולות פשוטות. הוא יכול לצאת מהרכב וללכת כמה קילומטרים במידה ונגמר לו הדלק, הוא יכול להחליף פנצ'ר בתוך כמה דקות, יכול לנסוע לטסט או לטיפול ללא כל בעיה מה שיכול להיות מורכב מאוד עבור מישהו עם נכות ברמה כזו או אחרת. 

מי שסובל מנכות צריך פתרונות מורחבים ואת זה חברת הביטוח אמורה לספק. היא אמורה לאפשר לו אספקת דלק במידה והוא צריך, תיקון של תקר בגלגל, ואם יש תקר ביותר מגלגל אחד אפשרות לגרירה. היא צריכה לספק לו את האפשרות לשירותי דרך שונים, שירותים שכל אחד יכול להצטרך אבל במקרה של נכה, הוא יצטרך אותם הרבה יותר.

לא לוותר על איכות ושירות

אם אתם מחפשים חברת ביטוח שתספק לכם את ההטבות הללו כמו גם הנחה בביטוח הרכב מכיוון שהוא יקר בשל האביזרים היקרים שיש בו, אל תתפתו לבחור בחברה שתציע לכם רק את המחיר הנמוך ביותר.  אתם צריכים לבחור בחברה שיש לה את הוותק הדרוש על מנת שהיא תוכל לתת מענה מהיר ויעיל ללקוחות שלה, חברה שמספקת שירות לא פחות ממעולה כזה שתהיו מרוצים ממנו. 

לחברת ביטוח כזו שמספקת את התוספות הללו לנכים צריכות להיות המלצות רבות בכל מה שנוגע לטיפול בבעיות וסיוע ללקוחות שלה. אין סיבה שתתפשרו על פחות מהטוב ביותר בשבילכם. 

כתיבת תגובה