ביטוח רכב

שוק הביטוח הוא שוק גדול מאוד בישראל, וישנן מספר רב של חברות ביטוח שמציעות שירותים ופוליסות ביטוח רבות ללקוחות. המחירים שהחברות מציעות תלויים בהרבה גורמים כמו גודל הסיכון, וסוג הביטוח.

סוגי פוליסות ביטוח רכב

אפשר לחלק את פוליסות ביטוח הרכב לשני סוגים:

  • ביטוח חובה – כמו שמבינים מהשם שלו, הביטוח הזה הוא ביטוח הכרחי, והוא מבטח נזקי גוף שעלולים להיגרם מתאונה, אך הוא אינו מכסה נזקים ברכוש.
  • ביטוח מקיף שכולל ביטוח צד ג : הם פוליסות ביטוח שמבטחים  שני סוגים של נזקים שנגרמו לרכוש ולרכב בגלל התאונה שהמבוטח היה מעורב בה.
  • ביטוח צד ג : הוא ביטוח שיבטח נזקים שיגרמו לצד שלי, לרכב או רכוש אחר. ביטוח צד ג כלול בביטוח מקיף, אולם אפשר לבחור לרכוש אותו בנפרד.

מחירי ביטוח רכב

מחירי הביטוח הם מחירים שקובעות חברות הביטוח, והם קשורים לכמה קריטריונים שישפיעו על המחיר, הקריטריונים האלה הם בעם אינדיקטורים לסיכוי של המבוטח להיות מעורב בתאונה והם כוללים בין היתר את גיל המבוטח, מין המבוטח, מודל הרכב, שנת יצור, ההיסטוריה של הנהג ומעורבות בתאונות, וותק וניסיון הנהג, נפח המנוע, ועוד גורמים אחרים.  חברות הביטוח תחשב את הסיכונים לפי הנהג הצעיר ביותר שהיה מבוטח בפוליסה.

חברות ביטוח רכב

לפני שבוחרים ביטוח יש לעיין טוב בסוגים של הפוליסות ולבחור את הפוליסה הכי מתאימה לכם. פוליסות ביטוח מקיף הן בוודאי האופציה שתתן לכם הכי הרבה הגנה, ותכסה הרבה נזקים במקרה שתהיו מעורבים בתאונה, אבל הפוליסות האלה יכולות להיות די יקרות. פוליסות ביטוח חובה או פוליסות של ביטוח צד שלישי בלבד לא יתנו לכם כיסוי מספיק, ואתם עלולים להיות חייבים לשלם הרבה על תיקונים ופיצויים במקרי תאונה.

לפני שבוחרים חברת ביטוח מומלץ לבדוק בקפדנות את המחירים שהיא מציעה לפוליסות, ולבדוק גם כן מה הלקוחות חושבים על החברה, ואם התביעות שלהם התקבלו. יש להשוות מחירים של חברות שונות בעזרת האינטרנט, ולבדוק טוב מה הפוליסות מכסות, ומה האופציות שהן מציעות לפני שחותמים על החוזה.

כדי לקבל מידע מורחב יותר, תשובות לשאלות שלכם, או כל פנייה אחרת, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר.

כתיבת תגובה