ביטוח הוא הסכם חשוב מאוד שיספק לכם הגנה מסוימת בתמורה לתשלום חודשי לחברת הביטוח. יש מספר רב של פוליסות ביטוח כמו : ביטוח רכב, ביטוח עסק, ביטוח דירה, ביטוח חיים, ועוד.  מטרת הביטוח היא סיפוק של הגנה כספית על סיכויים שעלולים להתרחש.

ביטוח רכב

ביטוח רכב הוא ביטוח שיעניק הגנה לרכב, לנהג, או לאחרים, במקרה של תאונה, אירוע שקשור למזג האוויר, גניבה, ועוד. ישנם כמה סוגים של פוליסות המיועדות לביטוח רכב שמכסות סיכונים שונים. הפורמולה ההכרחית היא ביטוח חובה שיגן מפני פגיעות גופניות שעלולות לקרות בגין תאונה, ביטוח צד ג שיפצה על נזקים שיתרחשו לצד אחר, וביטוח מקיף שהוא ביטוח שכולל ביטוח חובה, ביטוח צד ג, וגם יכלול אופציות הגנה אחרות שיכסו כמעט כל נזק אפשרי, לפי ההסכם עם חברת הביטוח. ביטוח מקיף הוא כמובן הביטוח שיעניק הכי הרבה הגנה, מקיף מכסה רשימה ארוכה של נזקים, השחתה, שריפה, אסונות טבע או כל נזק אחר שנגרם למכונית או כלי הרכב. הביטוח יכסה הוצאות תיקונים, ולפעמים הוא יכול להגיע לזיכוי מלא של שווי הרכב במקרים קיצוניים.

ביטוח דירה

ביטוח דירה הוא ביטוח על נזקים שיתרחשו לדירה או לבית בגלל תאונות או אירועים חריגים. אפשר לחלק את פוליסות הביטוח לביטוח מבנה, ולביטוח תכולה. בפוליסות ביטוח דירה ניתן להוסיף אופציות שונות כדי לשפר ולחזק את ההגנה או הפיצוי אם יחול אירוע מהסוג שהביטוח מכסה. מדובר על אירועים כמו : הביטוח מכסה סיכונים שנעשו מפגיעות מזג אוויר כמו רוח חזקה, ברק, רעם, רעידת אדמה, וגם פגיעות כתוצאה מפריצה או גניבה, שוד, פעולות זדון, התנגשויות של כלי רכב, נפילת כלי טיס, ועוד סיכונים לפי ההסכם עם החברה.  כמובן שהביטוח המומלץ הוא ביטוח מבנה ותכולה כדי שתהיו מכוסים ומוגנים.

הצעת מחיר לביטוח

לפני שבוחרים פוליסת ביטוח דירה, ביטוח רכב, ביטוח עסק, או כל מוצר ביטוח אחר אתם חייבים לעשות סקר שוק, ולהשוות מחירים. כדי לקבל הצעות מחיר לביטוח אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר.

כתיבת תגובה