בהערכה גסה, למעלה מ-10% מהאזרחים במדינת ישראל מוגדרים כ"מוגבלים בתנועתם", ובשל כך, רבים מהם זקוקים לרכבים המותאמים בדיוק רב לצרכיהם הייעודיים. באופן טבעי, הדבר מעורר אתגר לא פשוט, שכן המדובר בפלח שוק ייחודי, הדורש לא רק התאמת הרכב, ציודו ואבזורו באופן ההולם, ספציפית, את צרכי הנכה, אלא אף גיבושו של ביטוח רכב ייחודי שמותאם פרטנית לצרכיו של הנכה. ביטוח רכב מקיף לרכב נכה במבצע מציע ביטוח רכב מודולארי וגמיש, תוך התאמתה של פוליסת ביטוח הרכב המקיפה לכל אדם ולכל סוג רכב, תוך מתן ליווי אישי ו… לא פחות חשוב מכך – במחירים הנחשבים לאטרקטיביים במיוחד בשוק ביטוחי הרכב של ימינו.

ביטוח רכב מקיף לרכב נכה במבצע

רכבי הנכים מצוידים באבזור מיוחד שמטרתו להקל על הנכה את הנהיגה ברכב ואף את הכניסה והיציאה ממנו, בהתאם למגבלה שממנה סובל הנכה. בין סוגי האביזרים המותקנים ברכבים תוכלו למצוא את דוושות ההפעלה הידניות הממוקמות על הגה הרכב, מעלונים, מערכות שמטרתן הגבהה וכן הלאה. הגיונית, התקנתם של אביזרים כגון אלו מייקרת באופן מובהק את פרמיית ביטוח הרכב לנכים, ואף העובדה כי, לרוב, רכבי הנכים יהיו (כמעט תמיד) רכבים חדשים מהשנתונים האחרונים, אינה מפחיתה מגובהה של פוליסת הביטוח המקיף לרכבו של הנכה. כך, בפועל, נוצר המצב שבו פערי המחירים שבין פוליסת רכב מקיפה רגילה לפוליסה המיועדת לרכבו של נכה עלולים להגיע לפערים של אלפי שקלים, כאמור – ללא כל הצדקה ממשית לכך.

ייחודן של חברות ביטוח המתמחות ברכבי נכים

מאידך, מול חברות הביטוח ה"רגילות", חברות ביטוח ייעודיות המציעות ביטוח רכב מקיף לרכב נכה במבצע מודעות לקשיים, לתהליכים ולשלבים שאותם אמורים נהגים נכים לעבור מול הגופים הממשלתיים השונים (כדוגמת המוסד לביטוח לאומי), ועל כן, הן מציעות להעמיד לרשות המבוטח הנכה את כל הניסיון והידע הנרחב שלהן בנושא, במטרה להקל על התמודדותו במבוך הבירוקראטי. בנוסף, במרבית המקרים, במקרים של תביעה, זוכה המבוטח הנכה בשירות מקצועי ואמין, המתאים בדיוק לצרכיו הייחודיים. 

כתיבת תגובה